Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
godkväll kära tanter!
MV, vet hur det är, efter bröllopet slutade jag på mina tabletter och det har varit jobbigt...men utan dem hade jag inte klarat mig innan. Det måste ju också bli sämre för att bli bättre....hur ska man annars kunna veta vad som är vad...typ?
Solde,tänker på dig! Tycker det hela låter så hollywood drama från hans sida och jag kan bara föreställa mig hur dåligt du mår! vill han ge upp för detta så är det hans förlust! men vet att det inte hjälper kanske..
Sonja, skönt att ni nu vet mer och att ni börjar bättra er! Din dotter påminner om mig som liten, älskade att sjunga och var en pigg liten skit!
För övrigt låter det som din man passar perfekt in i tantbyn!
Detta med brudöverlämningen...tror att folk gärna beter sig som arslen när det anses mer acceptabelt. Lite inne på det Passionis skrev några inlägg innan.. alla accepterar att en brud beter sig som en bitch för att det är 'hennes dag'. Det märks så tydligt iallafall här i Malmö att folk mer än gärna trycker ner folk i skorna och beter sig illa utan dåligt samvete bara dem får en chans. Detta mot främlingar alltså.
sen tänker jag inte gå in på hur jag anser att man kan bli följd till altaret utan att det måste betyda något....hakkorset var ju faktiskt en religiös symbol från början..man kan ju ändra betydelser menar jag...om jag hade sagt vad jag tycker
idag har jag efter en tuff natt vunnit 500kr på triss och sovit så gott! sen när jag vaknade så lagade mannen middag.
Kan man sälja släktmedlemmar på tradera tro? Min mamma har snackat skit och storljugit för min morfar om anledningen till att jag inte vill prata med henne. Jag är inte min mors dotter....hade aldrig gjort nåt sånt!
Didis, du bara måste uppdatera dig i brudöverlämningstråden.
lillabruden: Jag kommer inte sluta med mina på flera år... Biverkningarna just nu är dock som tagna från helvetet eller från bipacksedeln - välj själva.
Jag kan i princip pricka av varje möjlig biverkning man kan få, vanliga som ovanliga...
Det som är jobbigast är att jag blir paranoid bara grannarna går utanför o ska in eller ut ur sina lägenheter, att jag hoppar till när portdörren öppnas och att jag är totalt bipolär för stunden.
Hoppas ni har överseende med att jag har väldigt svårt att fokusera på andra just denna tiden.. Det är ett helvete att bara försöka fungera med de saker som måste göras (äta, duscha, sova)
Hej hej. Här ligger jag på hotellet.. Fick just VÄRLDENS skummaste telesamtal!!!!!
En reklambyrå som ska testfota mig i morron och OM dom gillar mig så ska jag åka till DUBAI !!!!!!
Ett reklamjobb för bilen Kia.. 15 papp plus resa och boende får jag!!
Jag HAR läst men mot dumhet kämpar gudarna förgäves (utan att för den skull jämföra mig med en gud, märk väl! )
Nu ska jag titta på Nikita (den riktiga, franska) för maken är så glad över att ha hittat filmen i en Luc Besson(?)-box, tydligen har den utgått ur sortimenten annars.
Ha en trevlig kväll!
Jag säger som Didis: HUR???
Och förresten så kan du gott ge dem didis nummer också så kan ni åka tillsammans, ni skulle se snygga ihop på bild det vet jag. Dessutom skulle ni kunna dricka vin på hotellet och ha trevligt.
Ja det är jag övertygad om!!
Men detta är nog ingen vanlig plåtning utan en riktig reklamfilm..
haha vore ju faktiskt skitcoolt!! Har aldrig gjort nåt sånt innan.