Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag tror faktiskt på riktigt, att det inte handlar om den perfekta festen utan om någon slags totalstressad känsla inom en massa tjejer där man bär med sig en bild av den där b-r-u-d-e-n man en dag ska få vara. Den dagen då man ska vra som klippt ur en sagobok och då småfåglar och fjärilar ska flyga runt en och blåsten inte är blåst utan len vind, då solen inte får en att svettas utan ger en gyllene gloria omkring ens gestalt och ett skimmer av honung och guld i ens hy.
Den dagen gnistrar daggen utan att väta ens brudskor och hela världen har softad lins. Och själv strålar bruden klarare än solen och stjärnor tindrar i hennes ögon.
Hon är brud
hon är vacker
Det är Hennes Dag.
Fick ett mail om att vår föreställning finns bland ?Dagens 10 bästa nöjestips? (sista sidan av Kulturdelen) i DN!
GRATTIS Cantaton till framgångarna! och ännu mer jubel såklart över att pappa pratar själv och att det ser så bra ut!
Men STOOOORT grattis! Va roligt..
Nu har jag varit duktig tant!
Storhandlat på Lidl. Lyckades inhandla råvaror för middagar i 14 dagar farmöver för bara 1022:-.
Go´kväll!
Jag har inte hunnit läsa allt ännu men skickar redan nu ett gratiis till Cantaton och en klapp-på axeln-det-där-gjorde-du-bra till Tinkerbelle!
Själv har jag tillbringat en stor del av dagen på IKEA, nu tar jag ett glas vin medan maken monterar garderober.
Dagarna är tunga just nu, men efter att ha sovit till tolv, gråtit en skvätt och duschat riktigt varmt åkte sambon och jag till Västermalmsgallerian. Jag köpte ett par stövlar, sedan köpte vi inflyttningspresent till en kompis. Därefter åkte vi till sjukhuset. Nu är vi hemma och lagar lasagne. Om en stund blir det äta och sedan inflyttningsfest.
Har funderat på att pallra mig iväg till IKEA imorgon, men jag drar mig för just det där monterandet...
Maken är borta en vecka så jag kanske skjuter på det tills han är tillbaka. Hmm får se hur det blir.
Och eftersom jagär ensam vucen hemma så blir det nog inget vin för min del även om jag är bra sugen. Kan liksom inte bälga i mig en hel pava själv. Ska upp tidigt imorgon och köra till äldsta sonenes innebandy match....
En dag i taget är enda sättet.
Skönt att du har sambon och skönt att du har en massa saker som sysselsätter dig även om det är tungt.
Tror det skulle bli ännu tyngre om du fick för mycket tid att tänka.
Ja, jag tar verkligen en dag i taget just nu. Min sambo är bäst ibland verkar han inte riktigt förstå att jag mår dåligt fortfarande, men han är jättefin och han lyssnar ju om jag säger ifrån.
Jag sysselsätter mig när jag orkar, i andra fall sover jag. Så risken för för mycket tid att tänka är nog inte så stor.
Låter som du ska hålla dig ifrån en hel flaska vin om du ska upp o köra imorrn