Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Hej!
Cantaton; Vad skönt att din pappa är på bättringsvägen. Inte lika bra med ditt hälsotillstånd min vän. Hmmmm ....... jag skickar ner en ängel som tar hand om dig.
Solde; Verkar som att din man har intagit strutspositionen, samt börjat prata galematias. Skilja sig för att du tagit in en kattungen i hemmet - Nej tack, den är svår att svälja även för mig som konspirerar ihop med filmfigurer hela dagarna Stå på dig min vän! Skickar ut ännu en ängel som stödjer dig i detta.
Blomman; Jag ser verkligen fram emot att flytta till Småland, funderar på om jag inte borde komma ner och hälsa på dig snart. Som sagt, känns som att vi har mycket att snacka om söta du.
Frulle; Härligt att denna morgon börjar bra för dig snygging. Man borde faktiskt börja fånga in känslan av glädje/frid/lycka etc bättre. Och ta fram de gånger då livet känns surt.
Kjell; Lova mig att du inte börjar producera dokhussåpor.
Idag ska jag och en kompis tanthusera på IKEA. Vädret är oberäkneligt ....... perfekt för en stilla vandring på varuhus.
Ciao!!! Kramar från mig.
Jag hade nog tamejf*n nitat fotografen!
www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6076492.ab
Hmm namnet på det forumet får du gärna inboxa mig...
Cantaton, vilka goda nyheter med din pappas tillfrisknande!
Otäckt att få blodsockerras och bli svimfärdig. Tur att du befann dig på sjukhuset!
Kjell, grattis till TV-jobbet!
Soldemor, det saknar rim och reson! Han ska vara rädd om dig, en sådan fin fru växer inte på träd. Han säger sårande saker som att du inte ska vara rätt person för själavård för att han kan nog inte komma på något annat desperat att säga till dig. Han försöker tvinga dig att anpassa dig efter vad han tycker är bra för er. Kramar till dig!
Lillabruden, rätt var det är så snubblar ni över drömhuset!
Kramar till er alla!
Tack för alla kramar och all uppmuntran, det gör gott! Nu tänker jag så, att lillan kommer när det var tänkt, så får han väl gå då om hon nu är så förfärlig och innebär så himla mycket jobb! Jag blir så trött på honom! I morse var det småsurt och blängigt igen. Mm, det är kanske dags att fundera på framtiden. Men den lilla-lilla skall vara med i min framtid! Hon vägde 923 gram igår kväll!
Morning!
Cantaton: Underbara nyheter ang din pappa!! Ååååh så glad jag blir. Hoppas du själv snart känner dig bättre nu när liiiite av stressen kanske släpper. Kram!
Solde: Håller med resten av tanterna. Låter som något desperat, dåligt, ja jag vet inte vad, argument från din man och uttrycker någon sorts självömkan eller missnöje över sig själv och avundsjuka mot att du har framtidsvisioner och tar tag i dig och ditt liv, medan han står kvar på samma ställe. Det handlar DEFINITIVT inte om nån katt men det kanske är den handlingen som får honom att bli rädd och desperat och han känner sig ännu "mindre". Att du går emot honom där och gör det du vill. Han blir rädd att du inte behöver honom överhuvudtaget.
Känner igen vissa drag hos din man i min egen måste jag säga.
Ju mer "oberoende" och opåverkad man blir av deras grinighet och ju starkare man själv blir, desto surare och grinigare blir männen.
Fjällis: Ditt ärkeas beter sig verkligen LÅGT
Vad har ni bestämt ang resan nu då?
Behöver ni en bandytränare i "riktig" bandy i Utopiabyn?
Min man är en grym tränare till killar i slyngelåldern. Men jag höjer ett varningens finger. Han är j-igt krävande! Tolererar inget tjafs eller oseriös satsning...
Lillan är feberfri fortfarande Men min feber har kommit tillbaka. Ont i skallen, kroppen och ögonen.
Men det går väl över under helgen hoppas jag.
Tack, Sonja! Du har fångat honom på pricken och du stärker mig med dina ord, jättekram!
Ursäkta, men jag måste skratta mitt i allt elände. Min fyraåring sitter vid köksbordet och sjunger "Ajm BÄÄÄÄD, ajm bäääääd, jo nåw it, ajm bääääääd" sedan så härmar hon gitarrerna och basgången som är i början av låten "tow,tow,tow,tow,tow"
Ja, det låter så fränt så jag bara bryter ihop av skratt. Fan, att videokameran ligger undanstoppad såna gånger!