Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Oh jag har gärna bibliotek i Blommans by, det kommer bli ett kattvänligt biblo
Men allvarligt talat är det inte det finaste biblo ni någonsin sett, förstår och arbeta i en sådan miljö, det är min dröm
Inte bara högar av böcker undanstoppad lite hipp som happ, utan luftiga härlig hyllor som visar upp böcker, lockar besökarna, miljöer som stimulerar läslust. Ett bibliotekt man stannar kvar i och inte bara rusar igenom för att rafsa åt sig en bok.
Jag blir helt salig när jag ser bilderna!
Kikar in en snabbis innan det är dags att lägga Lillan.
Wow säger jag bara, ni har ju tänkt på allt!!
SMÅLAND HERE I COME!!!
Redovisningen fixar jag
1:a eller 2:a sopran i kören - No problem!
Ska nu gå och drömma om Casa Passions SPA, för jag känner att jag verkligen behöver åka på SPA. OCH en Personal shopper för jag har ta mig f*n bara gamla trasor i garderoben.
So long!
20:30 på Svt 2
Omskärelse av gossebarn i Existens
Peder Drott, en ny idol.
Jag flyttar till byn, Blommis. Nu när det är säkerställt att Max kommer att finnas där.
Förbaskat! Jag glömde tiden och har missat första kvarten!
Men visst brukar det väl gå i repris det där programmet?
(De flesta av Svt´s program gör väl det, känns det som)
Kan inte fatta varför det ska vara så förbannat svårt att vara ärliga från politiskt håll och bara säga att det är ett övergrepp som inte är värdigt att utföra 2009.