Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Gör det! Och gör en sådan där Walk-in-closet medan du ändå är igång!
Haha! Den skulle eka lite tom bara! Eller är fleecetröjor och torktumalde tröjor bra på att absorbera ljud??
Tänk vilka snygga, fluffiga klänningar kören skulle ha om Fjosok var kostymansvarig!!
:-P
Jag har ju kläderna utspridda i 2 städer numer. Konstigt nog vill jag alltid ha de kläderna som är i den andra staden.
I Hollywoodfruar letade en efter hus med stoora garderober. Hon gick in i ett rum, större än min lägenhet och sa "här kan mamma ha sina väskor!" För egen del hade det sett lite fånigt ut med en ryggsäck och en aftonväska i det stora rummet...
Fast visst hade det varit roligt mer lite mer kläder. Bara jag slapp handla dem och prova och...
Ja eller hur?
Jag tror vi får ha I´m yours som Personal Shopper i vår by och så får hon tvinga med oss på inköpsresor där mutorna är fantastiska middagar på gourmetresaturanger världen över...
Jag tycker vi börjar med...Frankrike kanske?
Haha, men jag då? Vad ska jag göra i byn. Personal shopper åt Didis kanske
Kramar från en mulitrött tant.
Titta! Precis när jag planerade in din framtida deltidssysselsättning jämte författarskapet, så sitter du och postar samma sak!
It must be a sign!
Im yours skrev 2009-11-05 19:17:00 följande:
Gärna!! Du kan få mina mått och mitt fulla förtroende så går jag och tar en fika under tiden!
Im yours skrev 2009-11-05 19:17:00 följande:
Fast först måste du vila upp dig i Casa Passion I´m yours!