• Svar på tråden Tantvarning6
  • Panzerfaust

Fan snart är det jul!

Undrar om frugan går med på detta:

• MV85

Jag är omvänd! Jag kan tänka mig ljus på utsidan huset om det är sånna ljus!

Hej alla förresten!

Skönt att höra att det börjat bli bättre för Cantatons pappa och att sjuka barnen börjar må lite bättre oxå.
    Hoppas det fortsätter åt det hållet!

Kramar till alla!

• Frulle

Idag har jag inte en gravidkänsla i kroppen iaf! HOPPAS denna känsla är rätt nu.

Snart kommer en kille hit för att köpa vår sideboard.
    Han låter skitsnygg på rösten! Kanske han kan få betala i natura??

• Panzerfaust

Vafan lite ska det väl få kosta med jul? Det är ju bara dryga 2miljoner lampor man behöver.

Nej fram med glöggen och på med lite Trans Siberian Orchestra, här snöar det.

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-11-05 12:51:35 följande:
    Idag har jag inte en gravidkänsla i kroppen iaf! HOPPAS denna känsla är rätt nu.Snart kommer en kille hit för att köpa vår sideboard. Han låter skitsnygg på rösten! Kanske han kan få betala i natura??
    Bara han drar ur i tid så...
  • Panzerfaust
    Frulle skrev 2009-11-05 12:51:35 följande:
    Idag har jag inte en gravidkänsla i kroppen iaf! HOPPAS denna känsla är rätt nu.Snart kommer en kille hit för att köpa vår sideboard. Han låter skitsnygg på rösten! Kanske han kan få betala i natura??
    Se till att han lägger grabbarna på rätt ställe då...
  • Sonja68
    Panzerfaust skrev 2009-11-05 12:53:14 följande:
    Vafan lite ska det väl få kosta med jul? Det är ju bara dryga 2miljoner lampor man behöver. Nej fram med glöggen och på med lite Trans Siberian Orchestra, här snöar det.
    Har ingen glögg, men Balsam från Riga (sån som man dricker alltså) duger gott. Och varm choklad med Strohrom. Oh yeah! Tack för inspirationen. Ska rota fram nån schysst musik också.
  • Heloise
    Panzerfaust skrev 2009-11-05 12:53:14 följande:
    Vafan lite ska det väl få kosta med jul? Det är ju bara dryga 2miljoner lampor man behöver. Nej fram med glöggen och på med lite Trans Siberian Orchestra, här snöar det.
    Det är fortfarande 1.5 månad kvar, det blir ingen glögg, inga tomtar, ingen julmusik och deff inga ljusslingor, sorry!

Men du kan köpa ett dataspel ist