• Svar på tråden Tantvarning6
  • Aleta

Oj Frulle, vad jobbigt!

Sonja, tack, nu är det ingen tvekan längre - min unge ska vaccineras!

Cantaton, vad underbart att det går åt rätt håll!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-05 01:11:25 följande:
    Förresten var det en exotisk upplevelse att höra ekot av hyenors skratt här i mörka Småland. Jag lovar, jag hörde sådana! Om det inte bara var vinden som ven runt knuten i höststormen...Jag trodde bara vi hade vildsvin här.
    Vet ni, det hördes ända hit upp till de norrländska obygderna! Trodde där ett tag att jag hamnat på ett Barnforum och att det var Fablernas Värld som diskuterade.
    Kom sedan på att de som diskuterade var för unga för att veta vad Fablernas Värld är får nåt...

Så tråden med häxjakten på svennebananfruar och åsnor är puttsväck nu?! *Yesssss*

Här har vi haft en FEBERFRI natt
    Törs man hoppas på att det nu vänder Eftersom jag är obotlig optimist så gör jag det! Och tar en av Blommis pepparkakor till kaffet. Tackar, tackar!
  • Frulle

Jo men pappas tjej flyttar in på lördag så då ska vi vara ute!!
    Och så ringde ju dagis nu så klart och bella är dålig!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

passionsblomman skrev 2009-11-04 22:00:10 följande:
    Men Mulle då!Hur kommer det sig?Ni bor väl i pappas hus än eller?
  • Sonja68

Nämen vad är detta ? Bara eländes elände. VAd är det med Bellis? Förkyld? *orolig*

• Frulle

Ja, helt ärligt så vill jag inte mer nu. Jag vill ge upp bara!!!

ALLT går åt pipsvängen!!!

Sonja68 skrev 2009-11-05 08:33:44 följande:
    Nämen vad är detta ? Bara eländes elände. VAd är det med Bellis? Förkyld? *orolig*
  • Frulle

Hon var gnällig och lite feber. (bara 37,4) men ändå..

• Sonja68

MulleFrulle...*kramar om* Ja, ni har verkligen haft mycket omkring er nu, mycket som händer, stora, viktiga beslut och problem och sjukdomar. *kramar om igen extra hårt*
    NÄ, ge inte upp! Du är ju en kämpe, eller hur?! Men jag förstår precis hur du känner...

• Frulle

tack söt..

Jo allt löser sig väl till slut hoppas jag!
    Men vi har iaf bokat hotell nu som vi får bo på i några dagar. Kan ju som sagt inte bo i lgh..

• didis

Go´morron! Nu har jag plöjt nästan hela "överlämningstråden" (få patienter idag och alla andra tandläkare är på kurser).

Och så inser jag att jag missat flera trådar som (tyvärr) snabbt blev bortplockade. Är det bara jag som tycker att moderatorerna blivit väldigt snabba på att plocka bort trådar nuförtiden??

I tanttråden verkar det vara flera som behöver många kramar så jag skickar ett helt parti. Något roligt fika kan jag itne bjuda på eftersom jag är på jobbet - men knäcke med räkost, någon?