Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Frulle, vilken söt liten mullig bulle!
Oj Frulle, vad jobbigt!
Sonja, tack, nu är det ingen tvekan längre - min unge ska vaccineras!
Cantaton, vad underbart att det går åt rätt håll!
Jo men pappas tjej flyttar in på lördag så då ska vi vara ute!!
Och så ringde ju dagis nu så klart och bella är dålig!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nämen vad är detta ? Bara eländes elände. VAd är det med Bellis? Förkyld? *orolig*
Ja, helt ärligt så vill jag inte mer nu. Jag vill ge upp bara!!!
ALLT går åt pipsvängen!!!
Hon var gnällig och lite feber. (bara 37,4) men ändå..
MulleFrulle...*kramar om* Ja, ni har verkligen haft mycket omkring er nu, mycket som händer, stora, viktiga beslut och problem och sjukdomar. *kramar om igen extra hårt*
NÄ, ge inte upp! Du är ju en kämpe, eller hur?! Men jag förstår precis hur du känner...
tack söt..
Jo allt löser sig väl till slut hoppas jag!
Men vi har iaf bokat hotell nu som vi får bo på i några dagar. Kan ju som sagt inte bo i lgh..
Go´morron! Nu har jag plöjt nästan hela "överlämningstråden" (få patienter idag och alla andra tandläkare är på kurser).
Och så inser jag att jag missat flera trådar som (tyvärr) snabbt blev bortplockade. Är det bara jag som tycker att moderatorerna blivit väldigt snabba på att plocka bort trådar nuförtiden??
I tanttråden verkar det vara flera som behöver många kramar så jag skickar ett helt parti. Något roligt fika kan jag itne bjuda på eftersom jag är på jobbet - men knäcke med räkost, någon?