• Svar på tråden Tantvarning6
  • Panzerfaust

Tänk vad tomt det skulle bli om jag var moderator...

• Daa

Jobbig känsla, lillabruden. Det är hemskt att känna sig otrygg när man ska köra. Kör lugnt när du ska till jobbet nu. *peppar*

• Frulle

haha

Panzerfaust skrev 2009-11-04 20:32:33 följande:
    Tänk vad tomt det skulle bli om jag var moderator...
  • passionsblomman

Ja det här inlägget fattar jag mer av en det med ett halvt.
    Panzerfaust skrev 2009-11-04 17:52:21 följande:
    Gah halva inlägget försvann?!det ska stå:< -- om man bonkar åt det hålletså krävs det 10 vilda hästar och sjuk viljestyrka för att få röven att gå åt-- > det hållet när man är i mål.
  • passionsblomman

Mulle: Hoppsan Kerstin! .-o

Är du nu gravid, så är du då sannerligen inte infertil iallafall!

Men om du är det nu då, vad ska ni göa då? Vore det en katastrof menar ni, eller hur ser ni på saken?

• Sonja68

God afton, har "halvsett" Bonde söker fru. Men alltså...
    Man kan inte låta bli att skratta

• Frulle

Jag äter ju en medicin som gör det HELT omöjligt att få ett barn. Skulle jag behålla så hade den fått alla tänkbara skador, så det är katastrof faktiskt.
    FAN va vi är klantiga!! Som att vi är 13 år och itne vet hur bebisar blir till!!!

passionsblomman skrev 2009-11-04 21:05:04 följande:
    Mulle: Hoppsan Kerstin! .-oÄr du nu gravid, så är du då sannerligen inte infertil iallafall!Men om du är det nu då, vad ska ni göa då? Vore det en katastrof menar ni, eller hur ser ni på saken?
  • passionsblomman

Åh NEJ!!!

Så den medecinen ger fosterskador alltså? Fy vad läskigt!

Funkar det inte med piller för din del heller?
    Eller P-spruta?

Frulle skrev 2009-11-04 21:09:54 följande:
    Jag äter ju en medicin som gör det HELT omöjligt att få ett barn. Skulle jag behålla så hade den fått alla tänkbara skador, så det är katastrof faktiskt.FAN va vi är klantiga!! Som att vi är 13 år och itne vet hur bebisar blir till!!!
  • Sonja68

LillaBruden: LÄgenheten ser ju helfräsch och mysig ut Noterar att det finns en lekpark i trädgården

Hoppas den blir er, om det är det ni vill

Frulle; Men OJ, det där med medicinen låter ju inge bra.
    Hoppas att det bara är falskt alarm då.