• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Ser du den lilla handen uppe i högra hörnet, intill citatknappen? Klicka på den och du får upp en lista där du väljer ärende. I det här fallet väljer du ju "reklam och spam" och i rutan nedanför kan du motivera vad som får dig att reagera.

Reklam för vad som kan misstänkas vara egen verksamhet kanske?

Trådstarten är alltså ett inlägg i sig.

Fjällbruttan skrev 2009-11-04 12:05:10 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3590668.htmlFö mig ser detta ut som ren reklam, men jag fattar inte hur man ska anmäla om det inte finns nåt inlägg... hur gör man??
  • MV85

Anmälde jag med... This bitch bites!

Kramar till Cantaton, Soldemor, Villemoa, I'm yours o alla andra som behöver dem just nu.. hua vad mycket tråkigt det händer!

• TinkerBelle

Hej tanter,

Tänkte bara kika in lite snabbt innan jag sätter mig i bilen för att åka hemåt.

Har släpat mig in till kontoret idag.
    Är så less på att söka jobb att det finns inte!
    Om det är någon av er som har ett behov av en process utvecklare med inriktning mot IT och verksamhets stöd så hojta för snart dör jag av leda och tristess!!!
    Man kan bara vika tvätt och dammsuga x antal gånger innan det blir enformigt.
    Vet att jag inte borde klaga för jag har en lön fortfarande, men det är inget kul just nu? *suck*

Duchess ? jag beundrar ditt tålamod och din sakkunskap! Och det är inte kebaben jag syftar på..

Cantatorn ? Kramar i massor! Du måste ta hand om dig och försök göra något åt tandagnisslandet ? inte bra?.

Sonja ? hade du inte skrivit så jag f*n börjat sms terrorisera dig? Har varit så orolig för er! *kramar*

Fjällbruttan ? välkommen tillbaka! Bitchar är vi väll allihopa här inne ? eller?

Nu måste jag springa hinner inte läsa längre?..

• Cantaton

Men vad kan jag göra åt det? Jag har det inte i normala fall, så jag tänker inte lägga ut flera tusen på en bettskena...

TinkerBelle skrev 2009-11-04 15:21:29 följande:
    Cantatorn ? Kramar i massor! Du måste ta hand om dig och försök göra något åt tandagnisslandet ? inte bra?.
  • dfk

Cantaton, du har verkligen varit superduktig som har fixat
    din viktnedgång! Angående bettskena, kan vi inte anropa Didis.
    Jag tror att det finns olika typers bettskena. Jag har en lite billigare modell som blev gjuten efter mitt bett.
    Den duger utmärkt, då jag ligger och biter ihop käkarna periodvis
    bara.
    Jag förstår att det är oroligt med pappa.
    Kram!

Sonja, vad skönt att du åkte tillbaka och bråkade. Men ska det vara meningen verkligen att man ska behöva bråka sig till rätt hjälp?, det ska väl bli rätt från början ändå kan man tycka.

Passion, du lättade mitt samvete kring marängsvissen!

Frulle, vilken liten gullgroda du har!!!
    Heloise, smakade din marängsviss lika bra som min?

• Soldemor

Blää, vad det mesta känns jobbigt nu! Ute är det så kallt så det inte är sant och så snöar det! Och käre maken verkar tro att allt är som vanligt igen, vilket inte är fallet, nehj. Skall berätta för hononm ikväll att jag börjat titta på lägenhet...lilla pyttisen har gått upp 49 gram på två dagar, så hon kommer nog som tänkt den 23:e. Och eftersom jag inte lär ha flyttat t dess, får han väl dras med oss ett tag. Men det känns ytterst tveksamt om det blir någon Stockholmsresa. Nåja, eftersom han inte är terapeut-typen, dvs man talar inte om sådant här utanför familjen, får jag väl ställa in mig på att flytta tills han säger något annat. Skönt iaf att jag har mitt jobb jag älskar med toppennbra arbetskamrater och några kattgana kompisar som inte heller förstår sig på honom. Just nu skulle jag vilja vara struts och gräva ner mig och konma fram när allt löst sig.

• dfk

Kramar till dig Soldemor! Fyfasiken vad jobbigt!

• Soldemor

Tack för alla kramar och allt stöd! Nu har jag gått med i Panzers fan-club i överlämningstråden.

• Frulle

Åååå jag är livrädd!!

Jag vet att detta är ett känsligt ämne, men jag tror jag är gravid!!!!