• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

Mmm maräng.. Gott.

Jag ska lägga Belli och sen åka och köpa mig en FET kebabrulle med extra sås!!

• TinkerBelle

Här hemma har vi lagat våra egna kebaber med bröd.
    Massor av sås gick det åt också....
    Frulle skrev 2009-11-03 18:45:56 följande:
    Mmm maräng.. Gott.Jag ska lägga Belli och sen åka och köpa mig en FET kebabrulle med extra sås!!
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-11-03 16:46:02 följande:
    Marängsviss behöver inga försvar-den motiverar sig alldeles själv i sin oemotståndliga smarrighet!
    Åh så sant... och hjälp så sugen jag blev på det nu! Men, jag har redan varit o handlat en gång idag o bussarna går inte som dagtid längre, så det blir inget med det!
    Har inget av det som behövs hemma så det blir att sitta sugen o längta istället idag...
  • Fjällbruttan

Solde... om en katt är anlednngen till skilsmässa... då håller jag med  lilla bruden att det måste sitta en fis på tvären och det är nog bara en orsak att skylla på...
    Det måste vara jättejobbigt för dig, hoppas att det går att lösa, kanske med familjeterapi el dyl! Kramar om i massor!

Fjosok, grattis till jägarexamen, när ska vi ut och jaga? Även jag har tagit den

Sonja, hoppas att ni fått hjälp!

Nu måste jag fara och hämta mannen som är och kör skoter efter vägen.....

• Frulle

Hmm jag fick min brudklänning såld på tradera! Känns skönt! Hoppas hon blir nöjd med den!!

• TinkerBelle

Billigaste möjliga!
    Garanterat deras egen.
    Jag kan ju bara gissa, men antar att det inte blir kaffe och kakor efter...

Fjällbruttan skrev 2009-11-03 19:54:45 följande:
    Ursäkta min morbida humor attberopå kebab...Kolla vart minnesstunden hålls............vk.se/familje/familje.jsp
  • Aleta

Jag gjuter olja på vågorna efter bästa förmåga.