Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Haha Fjällis, vad roligt! Visade den för syrran och hon sa att hon och mamma skrattat åt den hela helgen! (Ja, de bor i Umeå...)
Men alltså, vilken affärsidé! Apropå de långa köerna till församlingshemmen för begravningskaffe! (Som det stod om i DN hörom dagen.) Och gravkebab är ju bra mycket mer personligt än grav kebab!
Solde, vad fruktansvärt! Hoppas att ni kan lösa detta. Kramar till dig!
Cantis, hur mår pappa? Och hur mår du?
Inte här i Smålandsstäderna nära mitt nya hem åtminstone! ett KLART minus.
Annars är ju ett SCHKROOOOV på Frasses också ngot man minns från Umeå...
Inte minst då vi hade en Malmöit i gänget som renetiskt övade för att säga "skrov" sådär som han rakt inte kunde!
Åh, nu fick jag tillbakalängtan! Fika på NK var gott också, finns det kvar?
Jo, tre mil bort, men den är inte bra!
När jag bodde i Linköping så var det helt annorlungda.
annorlunda.
Men hur skriiiiiver jag...
"grav kebab" ska vara gravkaffe... Såklart...
Jajjamensan. NK lever och blomstrar. Max lever och blomstrar ännu mer Frasses har vi också, men jag måste säga att jag föredrar Max. Det ultimata är ett Maxmål med extra lökringar samt sourcream and pepper-dip... (märks det att jag längtar efter kolhydrater?)
Har du bott i Umeå, passionsblomman?
Ja, Cantaton, hur går det med din pappa? Någon förändring?
Max i Linköping är bra. Maken kommer därifrån, så jag har besökt den inrättningen. Man ska inte bo längre än två mil från ett bra Max!
Duhcess. tre år på folkhögskolan som ligger 2 mil utanför stan, vid naturreservatet Kont.
Min dåvarande pojkväns mamma bodde inne i stan.
Förresten är hela min nuvarande sambos släkt från Umétrakten.
Sävar bor ett gäng av dem i.
Nu jävlar börjar jag bli förbannad...