• Svar på tråden Tantvarning6
  • dfk

Frulle, Känner du av symptom?
    Skynda och köp gravtest, man blir ett nervvrak om man inte vet.

• Frulle

Jag har en skum känsla i kroppen.

Jag tog ju ut min spiral för typ 2-2,5 månad sen och efter det så har vi kör med avbrutet. Sen EN gång kom han i!! Klantarsel!
    Detta är bara för 2 veckor sen ca. Gjorde ett test i måndags men det är ju för tidigt eftersom det bara skulle ha varit 1 vecka efter sexet.

Jag blev ju gravid för ca 1 år sedan och då märkte jag att magen såg helt gravid ut även fast jag precis bantade och var SMAL! Micke reagerade också då på att jag såg gravidsvullen ut. Och mycket riktigt så var jag ju det. Och detta märkte jag trots att jag bara var i v 4-5.

dfk skrev 2009-11-04 17:39:52 följande:
    Frulle, Känner du av symptom?Skynda och köp gravtest, man blir ett nervvrak om man inte vet.
  • Panzerfaust
    Frulle skrev 2009-11-04 17:43:44 följande:
    efter det så har vi kör med avbrutet.
    Rysk roulette om man inte vill bli gravid så det behöver ju inte vara "den gången" som tog.

om man bonkar åt det hållet när man är i mål.
  • Frulle

OM jag är gravid så är det den gången bara.. I can feel it..
    Han har gjort mig gravid (om jag nu är det) 5 ggr.

Och då har vi varit försiktiga förutom en av gångerna.

Du vet, vi sexar inte så ofta nu för tiden!

Panzerfaust skrev 2009-11-04 17:50:09 följande:
    Rysk roulette om man inte vill bli gravid så det behöver ju inte vara "den gången" som tog.om man bonkar åt det hållet när man är i mål.
  • Panzerfaust

Gah halva inlägget försvann?!

det ska stå:

det hållet när man är i mål.

• Panzerfaust
    Soldemor skrev 2009-11-04 16:37:19 följande:
    Tack för alla kramar och allt stöd! Nu har jag gått med i Panzers fan-club i överlämningstråden.
    Jävlars vad liknelsen med 2:a vkr tog skruv då...
  • TinkerBelle

Kan förstå att du inte vill slänga ut en massa pengar på betskena, men eftersom det verkar som dina problem är lite stress relaterade tror jag inte tandskena är första man ska pröva. Finns något som heter tandpressning och då gnisslar man inte tänder utan pressar ihop käkarna hårt och kan få huvudvärk, lock för öronen, träningsvärk m.m.

Så jag tror att det viktiga är att du fortsätter att ta hand om dig precis som du gör med bra mat, träning och ordentligt med sömn. Du är i en svår situation och att låta bli att bli stressad är förmodligen lättare sagt än gjort...

*spanar fter Didis - kanske hon har några förslag på vad som kan göras?*

Cantaton skrev 2009-11-04 15:49:57 följande:
    Men vad kan jag göra åt det? Jag har det inte i normala fall, så jag tänker inte lägga ut flera tusen på en bettskena...
  • TinkerBelle

Åhhh!

Kramar i massor till dig. Usch jag lider med dig.

Soldemor skrev 2009-11-04 16:30:16 följande:
    Blää, vad det mesta känns jobbigt nu! Ute är det så kallt så det inte är sant och så snöar det! Och käre maken verkar tro att allt är som vanligt igen, vilket inte är fallet, nehj. Skall berätta för hononm ikväll att jag börjat titta på lägenhet...lilla pyttisen har gått upp 49 gram på två dagar, så hon kommer nog som tänkt den 23:e. Och eftersom jag inte lär ha flyttat t dess, får han väl dras med oss ett tag. Men det känns ytterst tveksamt om det blir någon Stockholmsresa. Nåja, eftersom han inte är terapeut-typen, dvs man talar inte om sådant här utanför familjen, får jag väl ställa in mig på att flytta tills han säger något annat. Skönt iaf att jag har mitt jobb jag älskar med toppennbra arbetskamrater och några kattgana kompisar som inte heller förstår sig på honom. Just nu skulle jag vilja vara struts och gräva ner mig och konma fram när allt löst sig.
  • dfk

Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.
    Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.