Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Frulle, Känner du av symptom?
Skynda och köp gravtest, man blir ett nervvrak om man inte vet.
Jag har en skum känsla i kroppen.
Jag tog ju ut min spiral för typ 2-2,5 månad sen och efter det så har vi kör med avbrutet. Sen EN gång kom han i!! Klantarsel!
Detta är bara för 2 veckor sen ca. Gjorde ett test i måndags men det är ju för tidigt eftersom det bara skulle ha varit 1 vecka efter sexet.
Jag blev ju gravid för ca 1 år sedan och då märkte jag att magen såg helt gravid ut även fast jag precis bantade och var SMAL! Micke reagerade också då på att jag såg gravidsvullen ut. Och mycket riktigt så var jag ju det. Och detta märkte jag trots att jag bara var i v 4-5.
OM jag är gravid så är det den gången bara.. I can feel it..
Han har gjort mig gravid (om jag nu är det) 5 ggr.
Och då har vi varit försiktiga förutom en av gångerna.
Du vet, vi sexar inte så ofta nu för tiden!
Gah halva inlägget försvann?!
det ska stå:
det hållet när man är i mål.
Kan förstå att du inte vill slänga ut en massa pengar på betskena, men eftersom det verkar som dina problem är lite stress relaterade tror jag inte tandskena är första man ska pröva. Finns något som heter tandpressning och då gnisslar man inte tänder utan pressar ihop käkarna hårt och kan få huvudvärk, lock för öronen, träningsvärk m.m.
Så jag tror att det viktiga är att du fortsätter att ta hand om dig precis som du gör med bra mat, träning och ordentligt med sömn. Du är i en svår situation och att låta bli att bli stressad är förmodligen lättare sagt än gjort...
*spanar fter Didis - kanske hon har några förslag på vad som kan göras?*
Åhhh!
Kramar i massor till dig. Usch jag lider med dig.
Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.
Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.