Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Shit Sonja!
Vilken jäkla dag!
Men vilken lättnad att du fick gehör den här gången.
Är det inte som vi sagt frr, underligt ay´tt man jämt ska behöva TA I så för att saker ska hända?
Bra Sonja att du slog näven i bordet!!! Vad skönt att Katja inte har lunginflammation, hoppas bara hon inte har svinisen. Lilla hjärtat, vad jobbigt att få stick i armen och ha så hög feber! ♥ lilla Katja!
Kram på er också!
Spana in bilden i mitt galleri!! Visst har jag en smal liten trind dotter?!
Gullgumman!
Vilken sötskrutt!!
Man vill ju bara äta upp henne
Kramar till dig Cantaton och håller tummarna för din pappa, och än en gång, du är för jäkla duktig!! Ingen dålig viktnedgång, och fantastiskt att du orkar fast livet har hamnat lite på tvären, jag är full av beundran!
Sonja, kramar igen och skönt att nii vill äta, ett friskhetstecken
Pricken, hoppas det inte är baconsjukan, bara en vanlig förkylning...
Blommis, om man inte låtsas som att det finns,då finns det ju inte och alltså är ni jättefriska!!*Nickar och ser inte alls superkorkad ut*
Nu ska jag snart ta lilla Puff och irra iväg till mitt jobb, och planerajulbord.. dregglar redan!! Ska bli kul att jobba men hoppas att jag inte ska må så illa! Som tur är kräks jag inte längre, mår bara urk..
Julbord.....GOTT! Mer Janssons till folket! Särskilt till mig!
Hej, hej! Kramar till alla som är sjuka. En extra till lilla Katja♥
Varför ska man behöva bråka om allt? Vi hade en diskussion ang svininfluensan, o det lutar åt att vi vaccinerar oss. Ska ju upp och träffa Smilla, och de väntar tillökning + att Lasse tillhör riskgrupen.
Jag fick en massa shit för mitt skrivna 2.a treatment. Det var rätt och riktigt, hade svårt att koncentrera mig o hitta flytet Satt dock uppe nån timme i natt och handskrev ......
Sonen hade oxå fått shit av en lärare, vilket innebar att vi var två muntergökar på måndagkväll. Men som sagt vi tar nya tag!
Usch, jag påverkas mycket av höstmörkret i år. Iaf, jag har en ständig längtan till Paris. Nu såg jag att just en sådan där drömlägenhet på 7.e våningen med takterass, o utsikt mot La Tour Eiffel är till slau. Oh lala ...... jag viiiilllllll!
Jag längtar även efter glögg, saffransbullar och pepparkakor.
Klart jag hänger med på en "snabbmats-resa"
Syns och hörs sedan. Kramar till alla!
Helloooo I´m yours!
Jobbigt med neg kritik, men du verkar ta det som man måste och vara konstruktiv.
Jo, Lasse borde väl verkligen vaccineras efter vad han varit med om och då är det väl en god idé att ni alla andra också gör det.
Jag är sugen på en nybakad kanelbulle med massor av smörig fyllning i och mera choklad med vispgrädde! Saffransbulle tar jag om en månad eller så.
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3590668.html
Fö mig ser detta ut som ren reklam, men jag fattar inte hur man ska anmäla om det inte finns nåt inlägg... hur gör man??
När jag kollade på det tredjue gången hade det kommit dit en röd hand... så nu har jag varit bitchig och amält det
The bitch is back...