Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
ska titta på lägenhet ikväll o på torsdag....höga förhoppningar om torsdagens, den har tydligen också varit ute länge på marknaden så då borde man ju göra en bra deal, OM det inte är mycket allvarliga fel på den,då skippar vi....
Sonja, läkarna får inte säga att dem vet något när dem inte vet. Tänk om läkaren hade sagt 'det ÄR lunginflammation' och så visar det sig att det är något annat och dem påföljder som kan bli...MEN samtidigt tycker jag att läkare får ju säga istället 'vi får ta några tester till innan vi kan fastställa diagnos' eler nåt.
Och du har ju rätt till journalerna, och när du är där, be om att få veta allt vad testerna är till. Du har rätt att veta men ofta är läkarna i sin egen lilla värld och glömmer ofta människorna dem behandlar....
Solde, usch..inget kul det dära....
Morning ladies and gentlemen!
Jag har precis haft ett långt samtal med bästa vännen H, om män, sex och städning
Idag ska jag iväg på friskis igen och så ska jag på en sminkkurs på kvällen med Panzers syrror L och L.
Jag fick min nya mobil igår den är så himla fin så det är inte sant! Jag borde verkligen göra ltie skolrester men nä jag är itne motiverad, någon har stulit min motivation. Jag vill bara sova. Tänkte göra en fläskfilégryta tills Panzer kommer hem, fick ett gäng kort ifrån fotografen igår och det fanns ngr som var jättefin på oss.
Hoppas förkylningarna blir bättre Sonja!
Jag ska göra varma mackor och sedan ska vi äta marängsviss. Ja, jag vet det är en tisdag. Men varma mackorna går snabbt att göra och marängsvissen.... kan jag inte försvara, men det är gott.
det vill jag oxå ha! Hm kanske ska ta en promenad till ica...
Det blir inge friskis och inge sminkurs idag, jag har så himla ont i huvudet + att ögon och näsa rinner. Ist ska jag kura ihop mig i soffa med laptopen och kolla på 1 säsongen av Castle( så himla bra)
Marängsviss behöver inga försvar-den motiverar sig alldeles själv i sin oemotståndliga smarrighet!
När du går till VC eller BVC för att vaccinera barnen så kommer du att fylla i hälsodeklarationer.
Dem ställer frågor om allergier och kroniska sjukdomar.
Stämmer att äggallergiker inte bör vaccineras.
Vet dock inte om det finns alt.
Ring din BVC sköterska och prata med henne/honom!
Det kan mycket väl vara svininfluensan dem kollar efter ja, men va vad det för pucko läkare som inte sa vad för prover dem tog?
Hur har det gått idag?
Om dottern har mycket svårt att andas ÅK IN TILL NÄRMSTA SJUKHUS OCH GE DIG INTE!!!
Vill inte skrämma dig, men det är inte läge att leka duktig om hon är så dålig.
Tänker på dig vännen och din familj!
*Många kramar*
Men Soldemor, han kan inte mena allvar? För en katt?
Kan du inte be att ni går till en familjeterapeut tillsammans? Har inte kyrkan där hos er. Det måste ju vara annat, men han skyller på katten. En stor kram till dig!
Själv har jag varit med barnen på Tom Tits i Södertälje idag - succé! Perfekt för mig som är lite hängig och trött, nästan inget folk och jättestort, barnen kunde leka hur mycket som helst.
nu har jag varit och handlat marängsviss ingredienser! Lite kakor och loka päron blev det oxå. Samt en mystisk jordgubbskaka som en tant sålde till förmån för katthemmet här i stan.
Så sant som det var sagt