Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Usch! Jag har inte feber, men fryser gör jag hela tiden sedan igår. Och då har smambon ändå eldat som attan i pannan.
Vi får väl kramas och värma varandra på det sättet!
JÄTTEkramen till er söta tanter!
Usch jag hade LOVAT mig själv att inte gnälla, men jag känner mig SÅÅÅ deppig! Snart lägger jag mig på golvet i fosterställning och bara gråter!!!
Toaletten är bra att gråta på Mulle, det brukar jag göra.
Man får vara deppig och gnälla, speciellt när det känns som om allt suger.
Jag är snorig igen *suck* men känner mig itne dålig direkt, jag nyser och snorar men det är allt.
Idag har jag varit på tidigt möte med länsbiblioteket här i stan och det var väldigt trevligt( var 2 till studenter där). De informerade om vad de gör, hur organisationen är uppbygd etc.
Känner mig alltid så korkad, när jag är på sådana möten, alla andra har så mkt att komma med och så frågar de mig typ hur ser du på din framtid om 5 år, tja i en rånfri miljö, där jag har ett rum med en dörr som jag kans stänga och slipper jobba helger och sena kvällar, typ. men å andra sidan har jag mkt arbetslivserfarenthet som märks när de andra snackar som inte har det. Men jag kommer nog inte stå högst upp på listan av nyexade bibliotekarier som de vill ha kvar i kommunen...
Frulle. om det k änns som att du vill gråta så gör det! Man får vara ledsen ibland. Vi finns här, det vet du nog! Kram!
Heloise, du är bra och din erfarenhet är bra! Du står högst på min lista i alla fall!
*gick och proppade i mer ved i pannan*
Mulle, gråt och gnäll så mycket du vill!
Vet du varför du är deppig? Eller är det bara mycket just nu?
Heloise, du är överst på min biblotekarielista alla dagar!
Nu ska min son och jag ta en prommis till bageriet och köpa något fullstänndigt onyttigt, innan vi sedan moffar i oss det med varm choklad!
ah, passion det där lät ju gott!
mmmm ... Låter mig suktas i tanken, men går och tar en banan i stället. Har nu 20 kg att få bort.... fy 17!
*vägrar tänka på hur många kilon jag borde få bort*
AAAAAAAA -BINGO- jag har mina egna nummer! *slår mig för öriónen*
Jag ställer mig två frågor:
Kan man dö av vaccinet?
Kan man dö av influensan?
Och sedan blir jag förvirrad igen - välkommen i klubben Frulle!
GRattis Fjosok!
Kram till alla sjuklingar - krya på er!
Har Sonja blivit sjuk nu också?