Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jo, han har ju sin trygghet hos mig. Därför känns det ju hemskt när jag inte kan hålla mig utan tårarna rinner på MIG också.
Fast jag tror han ändå förstår att det är för att han och hur han mår betyder så mycket för mig.
Värst vore ju om han inte vågade säga sker till mig för att jag blir så ledsen då.
Så gör ju ofta barn vid skilsmässor, mobbing osv. Skonar föräldern liksom. Det vore fruktansvärt.
Jag vill lära honom att känslor är OK; både glada och ledsna, rädda, arga och alla andra. Och att man hjälps åt och håller ihop i en familj och löser saker tillsammans, iinte var för sig.
Hej mina söta goa vänner.
Blomman; Jag känner igen situationen så väl. Robin var iofs något äldre då vi flyttade hit till Örebro från norrland. Men oj vad han saknade sin storebror o alla kompisarna. Det var precis som du så fint beskriver, att det skär i hjärtat på en. Han grät - jag grät. Han skrev texter om saknad, o längtan o.s.v. Vi pratade jättemycket om det här - jag vet inte exakt när el hur det vände. Men nu är även han en "trälig örebroare"
Han var uppe och hälsade på flera ggr under loven.
Hade kontakt med kompisarn via msn, olika spel.
Några kompisar har varit här hos oss.
Jimmy, storebror ansträngde sig verkligen för att visa att han alltid finns där. No matter what. Sandra, syrran gjorde likadant.
Det finns tyvärr inga optimala lösningar söta du. Sånt här tar den tid det tar. Jag hoppas att det löser sig för er grabb. Här kommer massor av kramar på vägen.
Ha en skön dag!!!!!
Hello everybody!
Här är det värsta stormen idag och man vill bara sitta under en filt med arton bra filmer redo för dvd´n och massor av fiiiika.
Jag har skjutsat min sambo till jobbet för eftersom han slutar sent så måste jag ha bilen till sonens handbollsträning.
Nu blir det hejdlöst sent för sonen bara för det, då vi ju måste hämta far hem till huset också ikväll. Men nu ska det spelas handbollsmatch i helgen så det är ju en fördel om han är med på träningen.
Jag saknar min lilla bil!
Åååå jag saknar handbollen!!!
Hur länge spelade deu egentligen Mulle? Rätt länge har jag för mig?
Mjaeo jag spelade i ca 15 år..
15 år är länge!
Du måste ju nästan nyss ha slutat, så ung som du är!
haha.. Njae jag slutade när jag var runt 24 år.. Började vid 8-9 års ålder..
Jag har ju nu haft starkt sug att börja igen, men jag kommer inte ens upp ur barnens sackosäckar utan hjälp så jag kanske ska strunta i att utöva en sport?!