• Svar på tråden Tantvarning6
  • MV85
    Heloise skrev 2009-11-01 21:25:28 följande:
    hmm min ton kan nog har brustit liiiite ...Det är itne jag som är politikern i vår familj om vi säger så men jag försöker iaf
    haha sånt som händer Är inte jag som är politiker heller som tur är, så nog händer det att tonen brister för mig med.. Brukar dock hålla mig ur dom där trådarna för alla bara tappar hakan när jag klämmer ur mig min syn på det hela
  • lillabruden

mkt bra passionis!!! klok morsa han har

• MV85
    Heloise skrev 2009-11-01 21:23:57 följande:
    jag har sån otrolig lust att skriva nått puckat i tråden "hur betalade ni för ert bröllop" jag vill så gärna skriva, genom 2 välgenomförda rån, eller sålde en njure, eller gick på gatan.Helt opk, men såååå frestande
    Du är inte ensam om att haft roliga tankar om den tråden
  • Heloise

åh du jag borde oxå vika tvätt...
    Hairspray blir det för mig; Baltimore and meeeeeeee!

• passionsblomman

Tack!

Hjälplös är annars mer beskrivande för hur man känner sig när ens barn är sådär himla ledsen.

lillabruden skrev 2009-11-01 21:27:04 följande:
    mkt bra passionis!!! klok morsa han har
  • Heloise

Men du har ju iaf tänkt igenom det ordentligt. jag tror jag minns hur du ser på det

MV85 skrev 2009-11-01 21:26:32 följande:
    haha sånt som händer Är inte jag som är politiker heller som tur är, så nog händer det att tonen brister för mig med.. Brukar dock hålla mig ur dom där trådarna för alla bara tappar hakan när jag klämmer ur mig min syn på det hela
  • MV85
    Heloise skrev 2009-11-01 21:30:30 följande:
    Men du har ju iaf tänkt igenom det ordentligt. jag tror jag minns hur du ser på det
    Ja, visst har jag det. Det är ju inget som jag bara kom på en dag att "åh så fint och hedrande det vore av min pappa" utan för mig speglar det ju hela min syn på förhållandet och kvinnans roll.
  • lillabruden

Men känslan beskriver inte alltid känslan vet du... jag gissar på att han tror att du alltid vet vad man ska göra och hur osv när något händer, och är lyckligt ovetande om hur du upplever det

passionsblomman skrev 2009-11-01 21:28:37 följande:
    Tack! Hjälplös är annars mer beskrivande för hur man känner sig när ens barn är sådär himla ledsen.
  • lillabruden

nu börjar hjärnan bli trött, känslan beskriver inte alltid verkligheten ska det ju vara

• Heloise

precis och då har jag inga problem med det, eftersom du har tänkt igenom och har öppna ögon.

MV85 skrev 2009-11-01 21:31:43 följande:
    Ja, visst har jag det. Det är ju inget som jag bara kom på en dag att "åh så fint och hedrande det vore av min pappa" utan för mig speglar det ju hela min syn på förhållandet och kvinnans roll.