• Svar på tråden Tantvarning6
  • Bobou

Haha, håller verkligen med! Jag menar, jag är ju sexig alla andra dagar... Skönt att "få" vara bara rolig och knäpp. (Javisst borde jag kunna vara rolig och knäpp i vardagen också, men ni vet, socialt tryck osv... Är ändå inte ens särskilt fixad till vardags.)

Iaf, jag ska ha halloweenfest här hemma ikväll och kommer att klä ut mig till en figur ur en tv-serie... om det blir bra lovar jag att lägga upp bilder!

lillabruden skrev 2009-10-31 10:06:55 följande:
    Sen blir det utgång med bästisen..vi hade bestämt oss för att klä ut oss, o jag hade en slöja på ett diadem och en prinsessa mask, är så trött på att man alltid måste vara sexig och skrämmande!!! nä, söt och bekväm var målet...MEN försökte ju fynda nån blåsa på tradera, och visst, hittade en del, men folk bara bjöd över mig hela tiden trots att det egentligen var skitkläder!!! blir sur.Får se, blir väl häxa som vanligt..... kramar till er alla!
  • Daa
    Cantaton skrev 2009-10-31 12:31:12 följande:
    Jag slog in mig själv i cellofan en gång när jag skulle vara rymdvarelse.
    Jag tejpade aluminiumfoliebitar i ansiktet och blev en figur ur Star trek (vilket var vad tjejkompisarna gjorde med mig på min möhippa också... )
  • Cantaton

Haha, det minns jag inte. Men det prasslade en del. Gissa vems påhitt det var. Inte mitt

passionsblomman skrev 2009-10-31 12:34:19 följande:
    Svettigt!Både att göra och bära!
  • Cantaton
    Min sambo sa precis att pappa aldrig är så lik figurerna i sina favoritserier som just nu när han ligger i kyldräkt.
    Daa skrev 2009-10-31 12:36:15 följande:
    Jag tejpade aluminiumfoliebitar i ansiktet och blev en figur ur Star trek (vilket var vad tjejkompisarna gjorde med mig på min möhippa också... )
  • passionsblomman

Åh GÖR det Bobou!

Fasiken, jag ÄLSKAR att klä ut mig!

Min son var ju på Halloweenparty igår, men han hade isst urtråkigt. Det ÄR ju då typ bara tjejer i de årskullarna närmast honom, så det var ju dansa som gällde och an som annars är värsta coolingen med sina mooves ville inte alls dansa igår, så så var det med det.
    Nå, allt måste ju inte vara as-kul och toppenlyckat jämt, själv har man väl också varit på ett och annat blekt kalas eller perty i sina dar.

Men till saken hör, att i gamla skolan var det vi i föräldraföreningen som ordnade med spökfest varje år. Vi gjorde en spökbana där det alltså var fulla skolgården med föräldrar som skrämde skiten ur våra små barn. De älsakde det-och vi med!

Shirt vad det gicks loss, med ljudanläggningar, rökmaskiner, outfits och värsta läskiga ggrejorna! Och så förstås godis i mängder och alla polarna och lek och spring.

Fasiken vad kul vi hade! JAG saknar spökfesten! Inte konstigt då om min son stilla konstaterade igår att "det var lite roligare i Stockholm mamma, jag vet inte varför"

Nähä, men det vet jag! Förra året hade jag skrivit sagan som var starten på hela grejen. Vår skola hade ju en massa olika gamla byggnader på gården och banan startades i antikhuset som var fullt av en massa bråte. Bla fanna där ett skelett som lämpligen plockades fram till denna fest. Därinne läste jag storyn som var starten til banan och jag läste så läskigt att ögonen blev helt runda på ungarna. "är det här på riktigt?" sa några, "Hjälp, jag vågar inte gå ut" sa en annan och så vidare. Det var hur kul som helst att se hur de först kom in kaxiga som bara den med sina masker och svärd och allt, och sedan drogs in i historien så de bara gapade och nickade när jag väste
    "Kan jag lita på er? kan ni hjälpa mig häva förbannelsen?"

• passionsblomman

JA! Det gjorde vi med på den tiden jag var konfaledare.

*nostalgisk*

Vad roligt sagt av din sambo förresten, mitt i eländet!

Cantaton skrev 2009-10-31 12:48:56 följande:
    passion, åh, såna spår är helt underbara! vi gör ju sånt med konfirmanderna.
  • Frulle

Ooo maskerad! Jag ÄLSKAR att klä ut mig!!

En gång (jag kanske var 18-19 år) så var jag på en. På den tiden hade jag rakat huvud. Jag målade mig helt silvrig i hela ansiktet/hals ja allt som syndes och så hade jag speciella mjuka silverhorn som är fastlimmade i pannan. Sjuka ögonfransar och så hade jag tighta, svarta kläder och ett par skor som gjorde att jag var ca 1,95 cm lång. Jag var en COOL jävul ska ni veta!

• Frulle

Nyss hemkommen från ikea. Jösses.. Halva köket fick vi in i bakluckan. (fällda säten så klart)

• passionsblomman

Har du ingen bild på denna djävul!

Frulle skrev 2009-10-31 12:55:16 följande:
    Ooo maskerad! Jag ÄLSKAR att klä ut mig!!En gång (jag kanske var 18-19 år) så var jag på en. På den tiden hade jag rakat huvud. Jag målade mig helt silvrig i hela ansiktet/hals ja allt som syndes och så hade jag speciella mjuka silverhorn som är fastlimmade i pannan. Sjuka ögonfransar och så hade jag tighta, svarta kläder och ett par skor som gjorde att jag var ca 1,95 cm lång. Jag var en COOL jävul ska ni veta!