• Svar på tråden Tantvarning6
  • lillabruden

förresten, Soldemor, hade jag varit dig hade jag tappat tålamodet och sagt till honom att antingen får han släppa fisen han har på tvären eller tala klarspråk om vad det handlar om så ni kan börja lösa konflikten!!!!
    oavsett vem som har rätt och fel, är det inte ok att få den man älskar att må dåligt.. kramar

• Fjosok

Tack! Drömmer redan om andbröst i gräddsås med fransk potatisgratäng

• Heloise

Svischar förbi och säger hej!

Här i smurfhuset firar vi,( mest Panzer) AIK vann ju smguld och vi har 10-års dag i dag. Det firar vi med korv och spagetti( jag) och korv och strips( Panzer)
    puss på er

• Frulle

Hej hej...

Bakar blåbärspaj!! Vill nån smaka?

• TinkerBelle

Oj nu blev jag också sugen...
    Har blåbår i frysen kanske skulle svänga ihop en jag med?

Fjosk - grattis!
    Soldemor - lyssna på lillabruden! Hennes svar klockrent.

Till alla er andra kramar i massor!!!
    Vi har haft en intnsiv serva-bilen-själv-helg och jag börjar känna mig utmattad...
    Tur att ena bilen är tjänstebil och att företaget betalar servicen på den.

Frulle skrev 2009-11-01 20:00:47 följande:
    Hej hej...Bakar blåbärspaj!! Vill nån smaka?
  • Cantaton

Nu har vi första leveransen från framtidens mat. Så spännande att packa upp matkassar som man inte alls vet vad det är i! Nu är det mycket grönsaker och rotfrukter i vårt kylskåp. Schysst meny för denna vecka. Det kommer bli gott. Sambon kommer bli överlycklig när han kommer hem och läser att han ska få äta lasagne veckan som kommer

• Heloise

Åh vad är det cantaton?

Att jag aldrig lär mig, gå inte in i brudöverlämningstrådarna...

• passionsblomman

Jo GÖR det!

Heloise skrev 2009-11-01 20:52:00 följande:
    Åh vad är det cantaton?Att jag aldrig lär mig, gå inte in i brudöverlämningstrådarna...
  • Heloise

fast jag blir så arg och ledsen
    Jag vill ha en sån där "this is what a feminist looks like" tröja, tror det är fembruden som har en sån. Ska fråga vart hon har köpt sin