Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Sätt på en bra cd och dansa järnet i vardagsrummet?
jag röstar på övernattningshelg, så tröttnar han lika fort på polarna
med hörlurar
kanske lite zumba??
precis, jag och Bonnie brukar rocka loss när Panzer inte är hemma, försök stå still till Holding out for a hero, omöjligt!!
Det går så mkt fortare att vika tvätten om man dansar samtidigt( och sjunger men psst jag borde verkligen itne sjunga)
jag har sån otrolig lust att skriva nått puckat i tråden "hur betalade ni för ert bröllop" jag vill så gärna skriva, genom 2 välgenomförda rån, eller sålde en njure, eller gick på gatan.
Helt opk, men såååå frestande
Tror du ja! Han är väldigt van vid övernattningshelger och brukar inte vilja att de ska ta slut!
Nu gav jag det som förslag till honom, och då sa han :"jamen när de åker hem så är det ju som en evighet tills nästa gång"
så, vi hade ett litet snack om att man får vvälja hur men ser det. Det halvfulla eller halvtomma glaset ni vet.
hmm min ton kan nog har brustit liiiite ...
Det är itne jag som är politikern i vår familj om vi säger så men jag försöker iaf
ojoj ja men där sa du nåt!!! har ju tvätt att stryka! eller ja...inte jätteglad men ska nog göra något jag alltid gjorde förr.....på med en film med text som man sett 1000ggr förr, på me stereon o skaka rumpan medans man gör något vettigt, i detta fall stryka
vad hade man gjort utan tanterna?!!?!
kunde inte låta bli att tänka på denna....