Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Grattis Fjosok!
Härligt, Fjosok. Lycka till på skjutproven.
Kram Soldemor, jag hoppas verkligen att han börjar prata snart. Det är verkligen grymt att utsätta dig för detta, det har inga som helst proportioner till katten tycker jag.
Grattis Fjosok!
Cantaton, jag har också stött på det dät fenomenet.Jag berättade för mina kompisar att min pappa hade dött och efter en liten stund började en av tjejerna att böla över att hon aldrig hittade någon vettig pojkvän, så då fick alla inklusive jag trösta henne istället. Nerver kanske? Jag vet inte riktigt, i och för sig så blev jag så chockad så att alla mina känslor blev helt blockerade så jag var lugn...
Frulle - den djävulen hade jag velat se!
Fjosok, jag kommer! Men du skulle få sponsra mig med klänning...
Jättegrattis Fjosok, o lycka till med nästa skjutövning.
Soldemor; Jättekramar till dig min vän. Usch, utfrysning är nått jag förknippar med vuxenmobbing. Jag hoppas att du orkar konfrontera honom om vad problemet eg är. Som många sagt så verkar det vara störe än en ny kattunge i huset.
Min förr så rekordstarke man verkar ha förvandlats till en mer ynklig variant. Hmmmm ........ så kan det gå. Jag menar trots alla kriser han genomlidit sedan hans mamma dog, så har han knappt visat vad han egentligen känt av rädsla, smärta m.m. Fan, han kunde faktiskt ha varit död! Nu då jag börjar "tveka", "ifrågasätta" vårt förhållande verkar stålmasken rivits av. Varför ska det vara så svårt för vissa att visa sig "mänskliga"? Han behöver faktiskt inte vara okrossbar!
Jag har varit sjukt trött sedan i torsdags, sover och sover mera Sitter just nu o går igen de andra tre gruppmedlemmarnas treatment. Det ska ges konstruktiv kritik i morgonkväll. Sedan har vi teoriföreläsningar med Brian ett par kvällar in på nästa vecka. Men det är ljuvligt att ta in så mycket nytt stoff
Ha det så bra mina vänner, höres snart!
Hej mina vänner!
Kul att läsa om alla monster och spöken och läskiga fester!
Vi hade det läskigt här hemma igår. Bjöd på bloooddricka ur en karaff till barnen. De smuttade sådär lagomt och sa det smakar konstigt! (Hemlis- det var bara vanlig hallonsoda som jag förstärkte färgen med röd karamellfärg).
På menyn: pumpasoppa till förrätt, pasta med blåmusslor och räkor kokta med vin, grädde och saffran till varmrätt.
Efterrätt blev Gino med vaniljglass. Vi dukade lite läskigt och yngsta dottern dekorerade små pumpabordsplaceringar med namn.
Cantaton, det var okänsligt och knappast något som fick dig att må bra. Kanske vart det för svårt för henne och hon flydde in i sig själv. Kramar till dig!
Soldemor, nu har det ju nästan blivit som en bestraffning!
Frysa ut någon gör ingenting till det bättre. Jag hoppas att ni kan reda ut det här när stormen har bedarrat. Kanske ta hjälp av lite familjerådgivning.
Stora kramar till dig Soldemor!
I am in!
Jag har kvar min egensydda balkläning från studentbalen.
Knallröd skapelse med puff ärmar.
Och tänk att jag fortfarande kommer iden!
Skulle vara skitkul. Om inte annat som en BT-träff. Men jag kan dock inte erbjuda en exklusiv miljö, bara möjligheten att på kul låna en klänning och köra bröllops-maskerad i typ vår kvarterslokal. Kanske en fortsättning kunde bli roligare!
Förresten, någon klarade alla proven och har en komplett jägarexamen nu.
Grattis!!
Grattis till Fjosok!! Både för att inte sakna mera o slut?skjut?proven!
När det gäller fester så måste jag faktiskt säga att jag sällan har tråkigt....jag lever lite i min egen värld o det är jättekul när jag vill men en gång blev jag bjuden till en fest där min vän som inte var så mycket vän längre utan mer bekant, jag kände mig så utanför och det var på den tiden Carlos(min man) inte gjorde nåt för mig o kom inte o hämtade mig. Trots att det skulle ta mig 2timmar hem med buss runt midnatt i höga klackar.......bläää minns hur alla bara undrade vad jag gjorde där! Passade inte in heller....
Men det blev inget utklädnat igår, inte heller utgång.. Efter middagen med svärisarna stannade jag hemma istället...hade jag vetat att svärisarna skulle stanna till kl 1 på morgonen hade jag stuckit ut!! *fniss*
Och när det gäller folk som inte har någon koll på vad som är ok o inte ok att prata om, har en kusin (som oxå var tärna, vilket jag ångrar!) Jag skulle kunna säga att hela min värld trillat under, vänt sig upp och ner och sen blivit aska, och hon hade svarat något i stil med att hon känner en sån kille, som är helt snygg, bara så jag vet, och han är ju helt förälskad i henne, men hon vill inget med honom, men hon har strulat med honom, Och nämde hon att han var snygg?? Ja ni fattar......
Hon är definitivt INTE tant material!!!
Idag var vi och tittade på den perfekta lägenheten -om den bara va 10kvm större..... Gillade området och älskade kök o badrum, men realistiskt sett får vi inte plats med allt vi vill och vi kan hitta billigare i andra områden.....jobbigt.
frulle, maila nu bilderna!! ska testa inboxa igen..