• Svar på tråden Tantvarning6
  • Duchess

*tittar in*

Jag har _både_ skrivit i brudöverlämningstråden OCH ätit på Kebab Center på Teg i Umeå. Får jag diplom då?

• Aleta

Oslagbart!
    Duchess skrev 2009-11-03 21:08:55 följande:
    *tittar in*Jag har _både_ skrivit i brudöverlämningstråden OCH ätit på Kebab Center på Teg i Umeå. Får jag diplom då?
  • passionsblomman

Mmm, tur du verkar ha olja att tillgå dunkvis.

Hon som är arg för att vvvem är du att ha rätt, är lika arg för att jag har rätt i en blomtråd. Det måste vara ruskigt jobbigt att jag är yrkesutbildad i det jag talar om hur det ligger till med.

Att floristidioten sedan har mage att tycka med bestämdhet även om annat, måste ju bara skava för mycket.

Själv är jag så less på menatliteten från Muslimtråden att jag knappt står ut. Den tråden har jag inte ens skrivit i, men baxnar...

• Duchess

Kom upp till Umeå någon gång och hälsa på alla nätbekanta, så bjuder jag på en pizza på nämnda ställe. De gör faktiskt bra pizzor.. om det nu inte är bagaren som dött... hm....

Aleta skrev 2009-11-03 21:10:59 följande:
    Oslagbart!
  • Aleta

Må han vila i frid. *Solemn tystnad*

Duchess skrev 2009-11-03 21:16:06 följande:
    Kom upp till Umeå någon gång och hälsa på alla nätbekanta, så bjuder jag på en pizza på nämnda ställe. De gör faktiskt bra pizzor.. om det nu inte är bagaren som dött... hm....
  • passionsblomman

Jag har också ätit pizza i Umeå, men jag gillar inte kebab, får jag komma iallafall?

(märkligt nog är Kebab en av de få maträtter jag helt inte äter...jag tror det är den där jätteköttrullen som jag tycker ser ut som en helt oslagbar bakteriehärd...)

• Heloise

Jag gillar kycklingkebab

Ibland när jag läser vissa trådar och vissa inlägg här på forumet så känner jag hur mina hjärnceller dör av vanmakt!

• Duchess

Åh, alla får komma. Vi har stort hus utanför Umeå och kan beställa hämtmat till alla som vill. Inklusive skrovmål från Max

• Aleta

Max! Hurra, jag kommer!

Duchess skrev 2009-11-03 22:16:56 följande:
    Åh, alla får komma. Vi har stort hus utanför Umeå och kan beställa hämtmat till alla som vill. Inklusive skrovmål från Max
  • Duchess

Har ni inte Max där du bor?

Aleta skrev 2009-11-03 22:21:13 följande:
    Max! Hurra, jag kommer!