• Svar på tråden Tantvarning6
  • Sonja68

Nämen Frulle, vad är det som händer?

• Sonja68

Nä nu måste jag gå och nanna.
    God natt! Kram på dig Frulle.
    Och alla andra som behöver en kram. Jag smittar inte över nätet, det lovar jag

• Cantaton

Jag pratade precis med sjukhuset, för efter jag gick idag skulle de se om de kunde ta bort pappas respirator, så nu ville jag höra hur det hade gått. Och de hade tagit bort den! Så nu har han bara syrgasmask, och han var vaken och låg och mumlade med personalen Åh, jag är jätteglad. Det är givetvis på prov, klarar han inte att andas sätter de ju tillbaka respiratorn, men ändå...! Det känns som största framsteget hittills. Och att han liksom var vaken och gjorde mer än att röra armar och ben. Så jag sa att de skulle hälsa till honom nu när jag ringde. Hoppas han är vaken när jag kommer imorrn Vi ska träffa läkaren imorgon eftermiddag och höra om framtidsutsikterna.

• Heloise

härligt cantaton!

Jag blir så less på en del människor här på BT...

• Cantaton

Kanske dags att sova, eller? Imorgon tänker jag faktiskt inte jobba nämnvärt. Jag tänker lämna blod, lämna tillbaka böcker till biblioteket och åka till sjukhuset. Sedan kommer ett par kompisar på middag.

• passionsblomman

Nysmakat tips: Ballerina Pepparkaka! Goda! Jag åt just fyra stycken!

Oj, inte vad du vill tänka på kanske Cantaton...men någon annan tant vill kanske ha en till morgonkaffet imorgonbitti?

Eller om Lillabruden jobbar inatt...

Låter som en god dag imorgon Cantaton. Jag håller så himla mycket tummarna för din pappa. Väntar spänt på vidare rapporter.

på dig och sov så skönt!

• Cantaton

Haha, jag kan äta dem nån annan dag. Jag åt faktiskt glass och choklad igår Nu får synderierna vänta ett tag igen.

Ja, så länge rapporterna är goda är de ju värda att vänta på

Stor kramis o natti

passionsblomman skrev 2009-11-05 00:31:19 följande:
    Nysmakat tips: Ballerina Pepparkaka! Goda! Jag åt just fyra stycken! Oj, inte vad du vill tänka på kanske Cantaton...men någon annan tant vill kanske ha en till morgonkaffet imorgonbitti?Eller om Lillabruden jobbar inatt...Låter som en god dag imorgon Cantaton. Jag håller så himla mycket tummarna för din pappa. Väntar spänt på vidare rapporter. på dig och sov så skönt!