• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

Jo jag vet.. Nä vi får se.. Jag ska testa mig om någon dag eller 2..

dfk skrev 2009-11-04 18:04:51 följande:
    Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.
  • Cantaton

Jo, det är nog snarare någon form av hårt ihopbitande.

Men ja, jag tar hand om mig. Har ätit ett litet Keso-mellis precis och ska strax gymma. Sov hela förmiddagen.

TinkerBelle skrev 2009-11-04 17:58:35 följande:
    Kan förstå att du inte vill slänga ut en massa pengar på betskena, men eftersom det verkar som dina problem är lite stress relaterade tror jag inte tandskena är första man ska pröva. Finns något som heter tandpressning och då gnisslar man inte tänder utan pressar ihop käkarna hårt och kan få huvudvärk, lock för öronen, träningsvärk m.m.Så jag tror att det viktiga är att du fortsätter att ta hand om dig precis som du gör med bra mat, träning och ordentligt med sömn. Du är i en svår situation och att låta bli att bli stressad är förmodligen lättare sagt än gjort...*spanar fter Didis - kanske hon har några förslag på vad som kan göras?*
  • Daa

Sannerligen. Sitter just och stör mig nåt vansinnigt på att jag är, och ett bra tag har varit, jättetrött, illamående, finnig som tusan - och ogravid. :-/

Hoppas att du får visshet, Mulle.

dfk skrev 2009-11-04 18:04:51 följande:
    Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.
  • Sonja68

Hej hej! Solde, skitjobbigt du har det nu
    Kram från mig. Hoppas ni reder ut det!

Frulle; har du känt nåt i tuttarna
    Och SÅ SÖT Bellis är!!! Nåt att nypa i där minsann
    Min egen lilla makaron här hemma är som en sytråd.

MEN: Idag har hon ätit gröt, lite kyckling och 1½ varmkorv med makaroner
    Hon har lekt, klätt ut sig, byggt en massa pussel och febern har hållt sig mellan 37.9 -38.4. Hoppas den inte stiger i natt utan att det vänder nu... Hoppas, hoppas, hoppas.

Läkaren ringde och sa att de fått svar på första näsodlingen. Det visar att hon har en bakterie. Förmodligen därför febern är så segdragen, kroppen försöker ta kål på den själv. Om febern blir värre och hon blir sämre så får vi antibiotika.

Hohoho, har skummat igenom vissa trådar nu, tex brudöverlämning (där jag redan tidigare skrivit men inte orkat käbbla nå mer senaste veckan). Jösses säger jag bara *skakar på huvudet* Och eloge till er som orkar fortsätta komma med sakliga och vuxna inlägg!

Ha en fin kväll!

• Sonja68

Daa: Hej Som du förstår hade vi inte tid att titta in igår till dig... Hoppas du mår bra förutom skengravidsymptomen.

• Daa

Solde: åh, så jobbigt du verkar ha det nu! Massa kramar härifrån.

Panzer: gillar skarpt dina inlägg i brudöverlämningstråden. Det kan man verkligen säga, att din liknelse tog skruv

Sonja: Förstår att ni inte prioriterade att traska iväg till andra änden av det rätt så stora huset för att kolla om Daa var på jobbet. Skönt att ni fick komma dit och kolla upp henne ordentligt. Tack, mår ganska bra för tillfället. Förutom de där irriterande symptomen, då. Kram.

Frullemulle: vilken jättesöt liten tösabit ni har

• lillabruden

halloj.... jag hatar denna tid på året. Höll fantamig på o krocka IGEN!!!!!! Mår skit över att köra nu!!!! lånar svärmors bil för vi har varit på visningar m.m.

Har lagt bud på denna www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=493988
    vi är nr 3 i budgivningen

Jag är säker på att jag varit skengravid mer än en gång, skitjobbigt är det! Man mår ju piss när kroppen beter sig konstigt utan anledning!!!
    Och min viktnedgång har stannat upp.....mår ju inte så bra just nu o salladerna blir utbytta varannan dag..

Kan detta året bli sämre innan det tar slut?? Usch hoppas inte det *peppar peppar*

Skulle säga jättemycket men glömde det.....

Sonja, bra idé att ringa först!!! Tur dem tog dig på allvar nu, hoppas bakterien försvinner snart!

Solde, trist att det ska gå så långt, men om du flyttar kanske han tar dig mer på allvar....

Ska nu till jobb....ingen lust att köra

• lillabruden

länken funkade inte..... har ni lust så välj malmö, bostadsrätt, och sortera på pris, Spånehusvägen 67

• Frulle

Ta det lugnt i trafiken söta du!!

Jag har nog aldrig varit skengravid faktiskt.. De ggr jag inte varit gravid har jag alltid haft den känslan i kroppen att jag inte är gravid.

I morron ska jag köpa rfsu tester. Dom är tydligen väldigt känsliga..

lillabruden skrev 2009-11-04 20:00:30 följande:
    halloj.... jag hatar denna tid på året. Höll fantamig på o krocka IGEN!!!!!! Mår skit över att köra nu!!!! lånar svärmors bil för vi har varit på visningar m.m.Har lagt bud på denna www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=493988vi är nr 3 i budgivningen Jag är säker på att jag varit skengravid mer än en gång, skitjobbigt är det! Man mår ju piss när kroppen beter sig konstigt utan anledning!!!Och min viktnedgång har stannat upp.....mår ju inte så bra just nu o salladerna blir utbytta varannan dag..Kan detta året bli sämre innan det tar slut?? Usch hoppas inte det *peppar peppar*Skulle säga jättemycket men glömde det.....Sonja, bra idé att ringa först!!! Tur dem tog dig på allvar nu, hoppas bakterien försvinner snart!Solde, trist att det ska gå så långt, men om du flyttar kanske han tar dig mer på allvar....Ska nu till jobb....ingen lust att köra
  • Frulle

Lillabruden. jag VILL faktiskt vara moderator!!

Men jag skulle nog aldrig bli godkänd!