Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag som gillar DiLeva.
Varför ska alla männskor skicka remisser med lägesbestämningar just idag?? Jag vill ha ROLIGA frågeställningar att utreda, inte hur nerverna går i förhållande till rötterna och annat trist.
Didis, du kan inte vara borta så här mycket nu när hösten är här och folk hänger mer vid datorerna. Du behövs som debattör, tant och vapendragare både här och där!
Vill du ha fler exempel på "gruppdynamiken" från igår, så kan du ju alltid roa dig med att läsa den här tråden från start:
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3575689.html
Och då ska du veta att där fattas inlägg numera, plus att det startades sidotrådar även där.
Alltså, man blir förbannad på någon/några, startar då en egen tråd där man kör med gödselspridaren såfort man kan.
snaaaaart kommer det in en kebabrulle till mig..
Och jag ska nog banne mig ta en kexchoklad till fikat idag!!
2 av 4 rester/uppgifter avklarade. Ska ta tag i den 3 ikväll. Men nu vill Panzer åka ut till Valbo( köpcentrum) och jag skulle behöva ett par ramar på IKEA. Btw ni som har barn och bor i Sthlm har ni varit på rum för barn på kulturhuset? Skulle ni kunna berätta bad ni tycker om alt itne tycker om. Jag började nästan dreggla när jag såg bilder därifrån, där vill jag jobba. Eller Hjörring biblioteket i Danmark.
Kolla på bilderna, hela mitt bibliotekarierhjärta skriker av lycka när jag ser dem.
Seriöst kolla på bilderna helt sagolikt!
www.flickr.com/search/%C3%B8rring%20bibliotek&w=all&s=int
">
Tack snälla Panzer!!! Så här ska mitt hus se ut, och grodan passar min hjärna bättre
Var så jävla arg när jag satte mig här så jag har tom. ringt älskling och bölat i telefon!
vad som hänt?? Ärkeaset...
Kommunikation nej tack säger han, och har med andra ord inte meddelat en jävla massa, som att helt plötsligt tänker han vara hemma till veckan OCH JAGA till helgen... visst kan jag väl ha barnen?? Ehhh.. du skulle ju inte ha dem helgen därpå för du skulle på fest, så vi ändrarde vår resa tills nästa helg... men nähä.. då kan vi inte åka då heller! Tack så jävla mycket!
Puckot svarar då:-Jamen ni är ju två mot en så då vinner ni och kan ju fara!
Det är för fan inte det som det handlar om! Det handlar om att meddela i tid, jag är GÄRNA med mina barn, jag älskar att vara med dem, nåt jävla två mot en existerar inte!
Men så kom jag hit och fick skratta åt Panzers inlägg och hitta ett hus som passar mig
Tack för att du förgyllde min dag!
Och tack till alla andra som orkade detta egoilägg!!
Ska läsa om rymdblommor som gått nuts nu.........
jaha ni lär klippa och klistra lite men det fungerar då, älskar V.I.P hörnan= Very Important Parents.
Paaaanzer vi måste flytta till Danmark, nu på en ggr!!!!