Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Nu ska ni höra! Den här tanten har nästan fått en egen fangrupp (observera att det första ledet i ordet ska uttalas på engelska) på Facebook. Jag sa dock nej till förfrågarens önskan om att starta en sådan, men la till förfrågaren som vän istället... En udda upplevelse... Nu var det ju inte men prästerliga gärning som orsakade denna fangruppsönskan från förfrågaren utan det faktum att jag är programledare i den lokala TV-stationen där jag bor...
hm hm hm.. *harklar mig*
(viskar: kjells maaaaaan)
Vad härligt Canttant!
Kjell - så du vill inte sola dig i stjärnglansen?
Gud va kul att läsa Cant!!! Hejja pappa!!!
Nu har jag faktiskt sålt min brudklänning på tradera!!
Jag var SÅÅÅÅ nervös när jag hade skickat den men jag fick ett mail igår där hon skrev att hon ALDRIG haft en sån vacker klänning på sig och så tackade hon mycket!
Blev glad då!
Rodda barne gör jag på sidan om som en bi-syssla...
KANON!
Ett steg i rätt riktning. Måste vara en oerhörd lättnad.
*kram*
Kjell, va roligt!! tänk om man hade fått en sida där alla som älskar en samlats o pratat gott om en.....fast det hade nog blivit en tom gästlista för min del Har kommit på att folk älskar mig lite i smyg...säger vi
Frullemulle, grattis till en bra deal! Så du lyckades laga klänningen? skönt! Min är ihopskrynklad o undanstoppad...tillsammans med min extra kina-klänning som vännen min vill ha på sin bröllopsdag...hon har inga planer på bröllop dem närmsta åren dock!
kan tillägga att jag fint åkt buss idag, promenerat sammanlagt 20min också till och från bussarna (tog omvägar) Kanske får jag upp motivationen till gymmet igen.
Ja, sen har inte JAG råkat ut för nån krock idag men blev vittne till 2st _nästan_ krockar. Jag tror att mörkret gör folk sura och griniga och fullständigt livsfarliga i trafiken!!!!
Ni som har facebook, har ni sett forum/tråden om att avslöja pedofilers identitet? Tydligen har den rört upp en storm....själv kan jag ju inte låta bli att skriva heller Är ett "fan"(engelska uttrycket
)
Ja jätteskönt! Men jag lagade den inte.. Skrev att den var trasig och att den MÅSTE läggas upp.