• Svar på tråden Tantvarning6
  • Aleta

Jag vadar runt i choklad, skickar massor till alla tanter och farbröder!
    Jag ska göra hundra praliner, minst, idag.

Förresten så har jag anmält mig till en jazzsångtävling för skojs skull.

• Soldemor
    Aleta skrev 2009-11-06 13:40:24 följande:
    Jag vadar runt i choklad, skickar massor till alla tanter och farbröder!Jag ska göra hundra praliner, minst, idag. Förresten så har jag anmält mig till en jazzsångtävling för skojs skull.
    Mm, tack! *tuggar och kladdar choklad i tangentbordet*
  • Sonja68

Åhhh, hit me CHOKLAD om jag får be... *slickar mig om munnen*

• Kjell Präst
    dfk skrev 2009-11-06 08:58:12 följande:
    Kjell, grattis till TV-jobbet!
    Tack. Det är dock helt ideellt och jag har haft det sedan 1997.
    Ingen risk att jag börjar producera dokusåpor...
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2009-11-06 13:57:15 följande:

Tack. Det är dock helt ideellt och jag har haft det sedan 1997.Ingen risk att jag börjar producera dokusåpor...
    Kändis-Kjell?
  • MV85

Skönt att det börjar se ljusare ut bland sjuklingarna!
    Här har skrivits så mycket sen jag var inne igår att jag inte orkar läsa ikapp allt..!

Har precis pratat med mannen i mitt liv, o han har kommit ut från sjukhuset efter fyra dagar inlagd... Skönt att han blivit bättre o inte sämre som de var rädda att han skulle bli ett tag.
    Därför har jag inte varit så aktiv o positiv det sista.

Idag är tråkfredag, men orkar inte direkt hitta på något heller. Ska åka o handla lite men vet inte alls vad. Har ingen matlust o känner mig allmänt nere. Har ingen anledning att göra det egentligen, så antar att det är omställningen i mina mediciner som gör det...
    Träffade psykoterapeut i onsdags o ska efter det upp på dubbelt så hög dos som jag ätit innan, vilket innebär en del biverkningar igen som jag måste ta mig igenom de närmsta veckorna.
    Det suger.
    Särskilt i kombination med att Han har varit så sjuk oxå.. men det är bara att bita ihop o ta sig igenom, eftersom det enda andra alternativet är att ge upp, o det kan man ju liksom inte.
    Hoppet är det sista som överger människan...

• TinkerBelle

Hej tanter,

Dotterns skola skall i år delta i läkarmissionens kampanj "Aktion julklapp".

www.webaid.se/julklappen/....

Man kan delta som privat person också.

• Cantaton

Sonja, nej, inte barnoperan, den spelade vi för några veckor sedan :) idag är det premiär på den teaterföreställning jag producerat under hösten. Recensent från DN kommer. Känns skönt att jag inte står på scenen :) sitter nu på sjukhuset. Har fortfarande inte fått komma in... Pappa sover. Förhoppningsvis går det bra vid 15.

• Soldemor

Då beger jag mig väl hemåt, lite att göra och tidigt sänggående. Vi skall hämta Amarettos uppfödare 04.45 i Lund i morgon bitti, så det blir väl upp vid 3.00-3.30 sådär. Och han skall åka båt, för första gången i sitt liv...och hans husse skall få se massor av kattungar (brukar det vara på utställningar)