• Bobou

Tantvarning6

Ja, det finns väl gamla prov på nätet man kan titta på också? (Jag har också bara gjort det en gång, och jag pluggade inte heller. Fick 2,0. )

• Bobou

Nej, jag hade inte alla rätt, man får ha några fel... som att man kan ha några fel på ett prov och få MVG ändå. Jag behövde verkligen göra bra ifrån mig, för mina gymnasiebetyg är usla. Var en rätt strulig tonåring... Är jättenöjd med att vara en stabil tant nuförtiden! Som DAMMSUGER halv elva en lördagkväll!

passionsblomman skrev 2009-10-24 22:17:18 följande:
    Svarade du alltså rätt på varenda fråga i hela provet din galning!
  • Bobou

Jättemysiga mattor!
    Och fina blomlådor såklart, men jag väntade mig inte mindre... Man kan alltså plantera blommor ute så sent på året? *okunnig*

passionsblomman skrev 2009-10-25 21:19:37 följande:
    Om nån vill se bild på mina mattor som jag köpte så har jag lagt in dem i galleriet nu. Fast det syns ju inte alls hur de egentligen ser ut ju! Och så är det mina nyplanterade balkonglådor utanför köksfönstret.
  • Bobou

Cantaton, så fruktansvärt! Hoppashoppashoppas att det går bra! En hjärnblödning _behöver_ inte få så svåra följder...

Och lillabruden också, vad hemskt med trafikolyckan! hoppas att det reder ut sig! Verkar som att måndagen den 26 är det verkliga otursdatumet...

KRAM till er båda, och till Sonja också!

• Bobou

Men hemskheter!!! Vad alla råkar ut för!

Känner mig nästan lite skyldig, för det var ju inte längesedan jag konstaterade att det gick rätt bra för alla tanter! sånt straffar sig tydligen...

KRAMAR till er allihopa, och till era stackars patienter!

• Bobou

Godmorgon tanter!

Soldemor, jag måste säga att jag förstår din man... Ni har ett gemensamt hushåll, han säger att han inte vill ha en katt till och du struntar i det och skaffar katten i alla fall? Jag förstår om han känner sig överkörd. Men samtidigt är det ju så också att ibland vill man olika saker och vill man något tillräckligt mycket, då kan man inte ta hänsyn till den andre utan att göra våld på sig själv. Så jag förstår dig också. Men jag hoppas att ni snart kan ha en sansad diskussion som löser det här, alltså om er konflikt, inte om katten...

Cantaton, vad du är DUKTIG som tar hand om dig själv i din svåra situation! Jag blir så imponerad!

Fjällis, finns bara en sak att säga, "vilken jädra smäll!"...

Och Sonja, vilka sjuklingar du har! Hoppas det vänder snart.

Kramar till alla!

• Bobou

Frulle:

Jag vet inte vad du har för program för att titta på pdf:er, vissa kan nog göra om till jpg men inte alla... Men för att kunna visa bilden bara, så kan du ju alltid ta en skärmdump?

(Tryck på knappen Print Screen på tangentbordet, heter typ PrtSc. Öppna ett program som visar bilder och klistra in. Då har du en bild på det som visades på din skärm. Om du vill kan du skära bort onödiga ramar och fönster innan du sparar.)

• Bobou

Men _nånting_ så fina ni var! Jag skulle absolut ha trott att ni var proffsmodeller!

• Bobou

Haha, håller verkligen med! Jag menar, jag är ju sexig alla andra dagar... Skönt att "få" vara bara rolig och knäpp. (Javisst borde jag kunna vara rolig och knäpp i vardagen också, men ni vet, socialt tryck osv... Är ändå inte ens särskilt fixad till vardags.)

Iaf, jag ska ha halloweenfest här hemma ikväll och kommer att klä ut mig till en figur ur en tv-serie... om det blir bra lovar jag att lägga upp bilder!

lillabruden skrev 2009-10-31 10:06:55 följande:
    Sen blir det utgång med bästisen..vi hade bestämt oss för att klä ut oss, o jag hade en slöja på ett diadem och en prinsessa mask, är så trött på att man alltid måste vara sexig och skrämmande!!! nä, söt och bekväm var målet...MEN försökte ju fynda nån blåsa på tradera, och visst, hittade en del, men folk bara bjöd över mig hela tiden trots att det egentligen var skitkläder!!! blir sur.Får se, blir väl häxa som vanligt..... kramar till er alla!
  • Bobou

Fjosok, jag kommer! Men du skulle få sponsra mig med klänning...

Svar på tråden Tantvarning6