Tantvarning6
Glömde säga också blommis att mattorna är jättefina!!
För övrigt har vi idag varit gifta i ett halvår(!!)
Glömde säga också blommis att mattorna är jättefina!!
För övrigt har vi idag varit gifta i ett halvår(!!)
Jepp, det har du sagt
Jamenvisst! Och så har jag planterat en liten en bredvid bautalådan innehållandes prydnadskål och silverek Tycker det är så roligt med blommor men det där med att komma ihåg namnen är det lite si och så med....håller som bäst på att planera nästa års rabatter, buskar och träd och det är såå KUL!! Finns ju så mycket att välja mellan och så vill man ju ha rabatter med växter som blommar överlappande.
Men usch lillabruden, vad läskigt att krocka!! Tur att ingen blev skadad och att du mår bra!!
Blommis; hur gick det med henne du hade kontakt med igår angående kattungen?
Cantaton; fy vad hemskt!! Hoppas allt blir bra med pappa, mången kram!!
Tinker; men fy, hoppas han blir bra. Kramar till dig
Men ååhh, en STOR KRAM till dig! Jag tänker på dig och din familj!
Och en STOR KRAM till dig också Sonja!!
"Vem kommer i vår ruta här, jovisst det mumintrollet är. Med sammetsnos och liten svans, det bästa troll som nånsin fanns för det är Mumin...." Moa hade en Muminperiod för ett tag sen...
Usch det måste vara jobbigt att lämna bort en katt sådär även om man är inställd på att göra det. Du har ju ändå haft kissen hemma ett bra tag. Skönt ändå att han skuttade in och verkade trivas. Förstår att du drog öronen åt dig när de hade så många katter hemma, nog hade de kunnat vänta tills efter helgen. Hoppas också att det blir bra och att de verkligen ringer om det inte skulle funka!
Och jag skulle låtit bli att svara på det. Känns väldigt dumt så här i efterhand!