Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Sonja -Wow!
Hej, hej!
Jag bjuder på nybakt mjuk pepparkaka m lingonsylt i, idag den 4.e advent. I år har jag bakat, o ätit upp allt eftersom. Dvs lussebullarna är slut ..........jag älskar saffransbak.
Sonja; Du kommer att blända med den outfiten, jättesnyggt. Wow, wow, wow ............ Ha så kul på festen!
Aleta; Pralinerna gjorde succé, en kompis undrar om hon oxå kan beställa av godsakerna. Jag har en ask kvar, sparar den till champagnedrickning.
Heloise; Tänker på bebisverkstan, o önskar er lycka till.
Mittiprickbrud; Ännu en kreativ kvinna, go girl.
Cantaton; Åhhhhh vad skönt att pappsen återhämtat sig något. Kramar om dig.
Frulle; Hur går det med Bella, hoppas iaf att hon frisknat till.
Soldemor; Ja du, det blir för dig att kämpa fram på snöklädda vägar ett tag till. Vi hade -16 g igår, Tant Liz pulsade fram iklädd en sann norrlänsk stridsmundering. Mössa, halsduk, tjocka vantar, täckbyxor, täckjacka och kängor Lycka till m julens alla kyrkligheter. Funderar på om jag ska gå på julotta, var så länge sedan, o ack så rofyllt. Vi har en kyrka bara en bit bort, kanske idé att besöka insidan
Jag är inte singel, längre. En lång snygg prins har återerövrat mitt hjärta m idog uppvaktning och vackra ord. Alltså, Lasse och jag är vi igen Men jag har ändrat mig från överdådigt bröllop till nått litet, passionerande o rofyllt. Efva Attling ringar blir det iaf. Märkligt vad man kan omstrukturera sina önskningar.
Jag har återupptagit den rara sysslan med bröllop, usch mina bröllopstidningar behövde nästan dammas av Så nu undrar jag om två klänningar, en kort och en lång är bästa sättet att trendsätta outfiten. Och hur många färger kan man ha i ett o samma tema? Korall,hallon, midnattsblå och Lasses ögonfärgsblå. Hahahaha .........
Kramar till er alla!!!
Im yours - vad härligt att du låter så glad! Han förstod vilken pärla han hade, det blir verkligen ett gott nytt år.
Kul att du gillade pralinerna, men nu gör jag inga fler i år. Jag har tagit semester från att täcka min omgivning med choklad. Släkten får mumsa på praliner som inte klarade min skönhetskontroll.
Frulle, ja hur mår Bella?
Min älskling har fortfarande ont i ryggen, så det blir läkare på måndag igen.
Oj baka har jag HELT glömt bort! Va?! Jag som alltid bakar lussebullar!!
I natt har bella varit jätteledsen. Men nu misstänker jag att hon åkt på en uvi.. SKit isf. Måste lämna in ett urinprov.
Fick i fredags mitt sjätte julkort på motivet "halvnaken bebis i toppluva önskar God Jul" men inte ett ord från bebisens föräldrar. Tänk att en del redan kan skriva vid ett års ålder, fantastiskt.
Vad händer här då? Been a while? Läser igenom ...
Frulle, stackars Bella! Hoppas att hon snart mår bättre. Men dricka mycket är bra både mot febern och uvi. Hoppas att hon snart kryar på sig!
Aleta, det är klokt att du går igen till läkaren med din dotter. Det är ju skönt att få det utrett ordentligt!
Fjosok, vad många såna kort du får. Jag tycker såna kort är jättegulliga men har aldrig kommit mig för att skicka sådana själv. Nu är ju inte heller mina tjejer små bebisar längre.
Im yours, jag kan nästan se dina tindrande ögon, du låter glad och nykär på nytt! Vilken fin julklapp!
Sonja, vilken snygging du kommer att bli!!!
Kram på er!
Får jag din adress s kan du få ett 7:e!
Sonja: de andra ryska donnorna på fancy schmancy restaurang kan ju gå och GÖMMA sig när du kommer i dina snygga outfits!!
Heloise: *visslar för fullt och hoppas på att indianerna håller sig borta!!*
Frulle: stackars Bella! Hoppas hon snart mår bättre igen!
Liz: såå härligt att höra att livet är bra igen!
Aleta: Bra att du går till doktorn igen, stackars liten!
Själv har jag haft en mycket trevlig fjärde advent med myyyycket snö och gott adventsfika!
Kram på er!
Hörni mina allra käraste tanter: Jag tar och önskar er en synnerligen God och fröjdefull jul allihop. En som gnistrar och glimmar och är fylld av värme, glädje och julefrid.
Jag måste försöka låta bli att sätta mig här nu för det kommer massor av folk på tisdag och imorgon ska det hända en hel del om jag ska bli klar.
Tusen kramar till er allihop!
Frulle: Skulle vara ett effektivt sätt att INTE få kort av mig nästa jul