Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Och det gör inte sså mkt att grav tested var negativt, hur skulle jag annars överleva julen? Rom och cola är ju det säkraste sättet att behålla förståndet under julfirande med familjerna
Kjell Präst skrev 2009-12-21 11:47:50 följande:
Grattis, tant Liz!
Nu har jag haft skolavslutning, de var så söta, barnen och jätteduktiga. Det var mycket sång och musik! Och min betraktelse byggd på kollega Kjells, blev mycket uppskattad!
Aleta; kramar till dig i stora lass.
OCH till alla andra tanter och tantfans
Nu har jag det hektiskt på jobbet och hemma.
Så ifall jag inte hinner in här innan dess vill jag passa på och önska alla en riktigt Fridfull och Avkopplande julhelg med mycket mys, ljus, värme och kärlek.
Eftersom jag inte har tillgång till nätet sedan heller på ett par veckor så önskar jag även Gott slut på 2009 och Gott nytt 2010!
Hohoho ..............
Idag är det städning som gäller, jag fixar 50% och sonen tar resten Jag har gjort allehanda julgodis, bl.a ischoklad m polkagriskross i, mumsigt.
Önskar er alla en GOD, GLAD JUL! Kramar Liz
Kjell Präst skrev 2009-12-22 12:52:08 följande:
Kjell Präst skrev 2009-12-22 13:32:16 följande:
Kul! Hoppas det stämmer
Kjell Präst skrev 2009-12-22 13:32:16 följande: