Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Meeen... Vad gulligt! Hoppas det går bra på undersökningen imorgon!
Skrev jag Fulle?! Är jag fuller eller???
Aleta: så gulligt att dottern blev förälskad i läkaren. Hoppas ni får bra svar idag.
Heloise: skit också! Skit, skit. Har du gjort något särskilt när du har så ont i ryggen?
Jag har 70DD, borde egentligen ha kanske 65 E. Fått det så av naturen och har då och då undrat vad naturen tänkte på. De är mest ivägen och det är svårt att hitta kläder som sitter snyggt.
Nu ser jag med viss bävan fram emot den bröstförstoring som kommer att komma (hoppas jag!) naturligt en tid framöver.
Jag är så segstartad på morgnarna...
Tack sötnosar.
Nu är det iväg till magnetröntgen. Vi får inte svar idag, det blir hundratals bilder att gå igenom och jag törs inte skriva vad de letar efter för då börjar jag gråta.
Hon har i alla fall gjort sig fin med hårspännen för att hon ska träffa doktor Martin.
Kram allihop!
Hoppas du blir bättre snart Heloise.
Söt hon är Hoppas det går bra med magnetkameran, det är ju lite läskigt att åka in i det där "röret". Men då är det nog jättebra att hon fått ett sådant bra förtroende för doktor Martin
Hoppas också att det inte är något allvarligt.
I em åker jag hem och firar jul! Tänk att jag redan klarat halva tiden som vekcopendlare! Inte klokt vad det går fort.
I morgon ska vi koka skinka och knäck och myyysa, ska bli så enormt skönt efter det här hektiska halvåret.
Om jag inte hinner hit före jul så GOD JUL allihopa!!
En särskild julhälsning till Aleta o dottern, hoppas det är en snabb kollega till mig som granskar bilderna så ni får svar före jul. Att vänta på besked är ofta värre än själva beskedet.
didis, god jul!
Nej jag vet inte vad jag har gjort, men jag får nalla på gömman av citadon iaf under själva städningen.
Känns lite bättre idag
Vilken gullig dotter Aleta, tänk om det skulle vara lika gulligt när en annan tycker att läkaren är charmig
Nu håller jag på och laddar upp inför julstädningen, med lite bra musik. Ska lyssna på en ljudbok medans jag städar.
Lyssnade ut den sista av 3 böcker i en serie igår och i näst sista kapitlet dog huvudkaraktären. Sista kapitlet var bara en massa emotinellt, vänner som tog farväl etc. Så jag grät i en halvtimme hysteriskt och sen gick jag upp och skällde på Panzer för att han inte kommit och lagt sig, det kändes lite bättre sen faktiskt