Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Pfft, inget plus ingen bebbe= fritt fram för rom och cola!
Sonja: detsamma önskar jag dig och din familj!
Aleta, vilken söting till dotter du har!
Hoppas att det sista nu också gick bra!
Här ska det kokas knäck ikväll. Skulle börja igår men ve och fasa
upptäckte jag att det inte fanns några knäckformar. Nu finns allt hemma, så det är väl bara att sätta igång antar jag...
Cantaton, så skönt att din pappa repar sig steg för steg!
Helosise, lycka till med julstöket!
Alla ni som nu åker bort önskar jag en God Jul och Gott Nytt År redan nu!!!
Om jag inte hinner in här mer innan julafton så önskar jag er alla kära söta tanter en riktigt god jul!!!!
KRAMAR och KLAPPAR till höger och vänster.
Mittiprick, god jul!
Tack igen tanter!
Jag är helt slut nu. Kul att kunna sätta sig och läsa tanttråden en stund!
God jul på er allihop!
Didis, jag hoppas också att vi får snabbt besked, men jag undrar om de hinner, de tog bilder i en hel timme.
Kjell - grattis!
Skulle bara in och önska er en God Jul! Kommer inte ha tid att sitta här.. Ensam hemma med båda barnen.
Kram kram!
Vilka underbara människor det finns!
Nu ringde de från sjukhuset och de hade gått igenom lillans bilder redan. Inga tumörer och inga skador på ryggraden. Hurra!
De ville inte att vi skulle behöva oroa oss över jul, så därför skyndade de sig. Nu kan vi ta det lite lugnt och så fortsätter de med utredningen efter helgen om hon fortfarande har ont.
Äntligen kan jag andas ut lite. Det var inte lätt att hålla sig lugn och sansad när hon åkte in i den stora, sinistra magnetkameran. Hon är ju så liiiiten.
Många kramar och God Jul!
Kan inte låta bli att logga in lite.
Aleta: åååh, så skönt att de inte hittade något sådant! Och så skönt att få besked innan jul. *kramar om och torkar en liten tår*
God jul till dig med!