Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag håller alla tummar och tår för er Passionsblomman!
Tack ska du ha Aleta!
Hello!
Jag håller också tummarna för dig passion på att det ska bli fullträff!
Tack Heloise för receptet! Det ska jag faktiskt prova att göra, det lät så gott.
Fasiken vad jag har ont i ryggen idag, imorgon måste Panzer och jag åka och köpa en ny bäddmadrass på IKEA, börjar få slut på anledingar till ryggvärken. Men volataren gel ihop med Pronaxen fungerar skapligt.
Ruggigt och kallt är det här, men ikväll ska Panzer och jag iväg på bio, vi ska se Sherlock Holmes, Robert Downey Jr och Jude Law i samma film...
Kram på er
Im yours skrev 2010-01-02 06:24:20 följande:
Det är jag glad för!
Nyårslöften var det, ja: Försöka bli sundare, dvs försöka äta frukt varje dag men kanske inte godis lika ofta. Och försöka att kamma/borsta snuttarna helst varje dag, så det inte blir tonvis med tussar i pälsarna. Och så vill jag träna mer, men hela 2009 tycks ha gått i en massa sjukdomars tecken! Och just nu är jag komplett asförkyld! Så trött på det! Förhoppningsvis blir det bättre om och när vi flyttar, för det gör vi förhoppningsvis under 2010! Say no more yet...
Jodå Solde, visst finns Hersonissos kvar som turistresemål!
Hemma hos oss blev glädjen kortvarig. Nu ska vi lära oss leva med att vi har förlorat ännu ett barn. *gråter*
Tidigt i graviditeten, visst, men vi hoppades så.