Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jättefint Heloise!
Tack Aleta.
Jättefint, Heloise!
Strax ska jag åka iväg till ett gym och gå på afrodans, och därefter ska jag hem till mormors syster och fira min gammelmormor som fyller 98 år idag. Älskade lilla sambon ligger nedbäddad med feber och har inte vaknat än.
Mycket fint lapptäcke, Heloise.
Tack för alla kramar och deltagande. Vi vet att det kommer att kännas bättre igen, men det kommer att ta tid. Det var ett hårt slag.
dfk: igår tog jag faktiskt fram mitt korsstygnsbroderi som legat orört i sådär två år. Fin terapi (och det är ju faktiskt skoj att se motivet växa fram).
ujujuj i natt var det kallt här, runt -26, mamma och pappa hade -29. Dörrhandtaget var täckt med is på insidan. Det här är vi inte vana med alls.
Tack Daa och Cantaton. Ser framemot att sy lite idag, det var ett tag sen. Daa jag brukade också sy korsstygnsbroderier, det är ganska rogivande att brodera, tror jag ska brodera lite på Elsas täcke också.
Åhhh vilket fint täcke!! jag skulle bli överlycklig om en vän hade lagt ner så mycket kärlek och tid till min bebis!! Så fint!
Gubben tittade förbi precis och såg täcket och sa-åh vilket arbete, så snyggt!!
Då kom mellandottern och skulle kolla hon med och ville bums ha ett täcke, sen ville hon se en bild på dig coh sa på en gång-kolla, hon ser ju ut som Sarah Dawn Finer, sååå snygg!!!
Så sug i dig av kompilimangerna nu
Vart lite sugen på at leta fram tomtebroderiet igen, men nuska jag duscha och sen ska vi trotsa kylan igen och fara till kompisen E och fika... sen blir det middag på restaurangen där jag brukar arbeta ikväll, jag vägrar laga mat idag!
Vi är flera familjer som ska dit, ska bli så skönt!
Kram
GUD vilket fint täcke Heloise!
Nu går jag till Tv-soffan och skidskyttestafetten. Jag har haft migrän inatt igen så jag har legat blickstill i sängen tills nu. *vinkar till alla*
Stackars dig passion! Måste vara hemskt att få migrän. Är förskonad från det, men har en mamma som ofta fick migrän när hon var yngre. Hon fick så ont att det blev smärtsamt med dagsljus och kräktes. Vet inte om du har provat med vit tigerbalsam som man kan massera in en liten putt vid tinningarna.
Helosise, täcket var superfint! Jag skulle bli jättetacksam och glad om någon gjort något så fint till en. Du är en fin vän Heloise, det ligger många timmar bakom täcket!
Heloise, så vackert täcke! Du är duktig du!
passion, stackars. hoppas det går över snart, jättejobbigt med migrän!
cantaton, det låter kul med afrodans, det kanske man skulle prova!
kraaaam till alla fina tanter!
Tack, kan jag få låna din mellandotter lite, hon verkar vara en jättetrevlig tjej Hm undrar om det här ger mig rätten att sjunga väldigt högt och falskt i huset nu, : Men älskling bruttans dotter sa att ajg var lik Sarah down finer, hon sjunger ju klart jag oxå måste få sjunga
Men allvarligt talat hälsa och tacka!
Tack för alla fina ord om täcket, Elsa får en mindre avancerad variant dock men det blir nog jättefint, har bara quiltningen kvar.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin för Robert och Jude