Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Var bor du?
I Uppsala. Hade jag bott i Sthlm hade jag frågat om jag fått haka på dig.
Det hade du såklart gärna fått göra. Äsch då, Uppsala är ju lite långt att pendla för bara för träningspass
Men det är inte acceptabelt att du inte tränar på 10 dagar! Du hinner ju med 3 pass utan problem! Var tredje dag så där. Ok?!
...vad skulle ge den största minskningen av våldtäkter tror ni; att alla kvinnor följde Metros råd, eller att alla män följde Johannas?
Jo, du har rätt... ska nog masa mig iväg i morgon bitti. Om jag kommer i säng i tid ikväll.
Inte OM du kommer i säng i tid i natt - då har du en ursäkt imorrn om du inte gör det. Masa dig iväg imorrn bitti what so ever!!
Äh. Grejen är att nästan ingen anser sig begå våldtäkter, trots att många anser sig vara våldtagna. Överfallsvåldtäkterna är inte det stora problemet, utan våldtäkterna inom äktenskap/parrelationer. Punkt 8 och 9 är de viktigaste!
Och jag vill lägga till en punkt 11: "Att någon velat ha sex med dig vid någon annan tidpunkt innebär inte att hon eller han vill ha sex med dig vid varje tidpunkt." Och en punkt 12: "Även försiktigt motstånd (exempelvis från någon som tycker mycket om dig är chockad över ditt oväntade beteende) är motstånd." Och en punkt 13: "En våldtäkt är inte per definition våldsam."
Haha. Bra poäng.