Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag är isåfall också gammeldags. Jag tycker inte det ser riktigt klokt ut ochjag förstår verkligen inte heller vitsen. Det har jag sagt åt karl också eftersom han ibland verkar få sina infall.
Tidgare i min ungdom tycker jag mig inte ha kunnat märka att det skulle varit populärt heller. De verkar numera däremot helt vedertaget både bland män och kvinnor.
Läste en artikel där det stod att det var en generationsfråga och att 70-talisterna tydligen är de sista med buskar...
..resten är kalhyggen hela bunten.
K-märkt...hahaha
Har skrattat så jag fått ont i magen när jag läst era inlägg om att trimma busken/pungen eller ej
NÅ`T måste man ju kunna lura till sig. Man kanske kan kvala in som utrotningshotad art ihop med ålen och de andra röd-listade varelserna?
Maken kan söka bidrag för att bevara den sällsynta buskålen och jag den mjukörade piggelkotten!
Hihihii!
Ja GÖR det!
Om min dotter hade läst tråden hade hon sagt - MAMMAAA!
Nu är min bonuskväll slut, den kvarglömda minnepinnen sitter i datorn på jobbet o pockar på uppmärksamhet i morgon bitti. Och än har jag inte vänt dygnet rätt efter julledigheten.
Sedan åker jag hem till familjen i morgon em. En helt ok arbetsvecka!
Om det är lugnt på jobbet i morgon så loggar jag in en sväng då.
Ha´t!!
Kramar till dig blomman som haft en usel födelsedag, men vilken underbar unge du verkar ha
Jag har snusat bebis i flera timmar och är alldeles kär, vilken otroligt underbar bebis. Och hon är lite min oxå eftersom hennes mamma och pappa frågade om jag ville bli hennes gudmor, vilket så klart fick mig att gråta en skvätt.
Dessutom vart jag så lycklig av att träffa H, hon är så lycklig att det är som att vara nära en sol. Man blir alldeles varm. Ät det inte fantastiskt, hur livet bara skiftar focus, när det där lilla knyttet kommer. Jag menar hon är ju fortfarande H men oxå mamma H, med en sol inne i själen En sån vill jag också ha!
Det är som att allt fallit på plats, för henne.
Bebissuget är def väckt
Naaaaw! Vilken ära att få bli gudmor!! :-P
Japp, fast ajg är H's gudmor oxå. Hon döpte sig innan konfirmation och då tyckte vår präst att det passade bra med en bästa vän som "gudmor/fadder", H har jag ju lyckats bra med( läkare etc), så hon skämtade och sa att jag naturligtvis skulle få äran att göra ett lika bra jobb med Elsa. Fast hon la till att jag kunde ge tusan i att fixa öl till henne på midsommar som jag gjorde till hennes mamma haha