• Svar på tråden Tantvarning6
  • Soldemor
    dfk skrev 2010-01-05 22:25:07 följande:
    Och jag ska börja på ett gym... Hjälp!Hoppas att jag vågar det. Kommer känna mig urfånig, är inte så hemma där med alla redskap. Maken styrketränar ju och han blev minst sagt väldigt paff när jag berättade om mina träningsplaner.Jag ska iallafall försöka. Skulle vara skönt att stärka upp rygg och magmuskler lite.
    Det kommer kännas jättebra bara du varit där första gången!
    Och har du tur, finns där kanske lite ögonfägnad att vila blicken på mellan seten!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-06 19:07:53 följande:
    Superkul och superjobbigt! Jag har utmanat min kompis - 5 pass afrodans i veckan i två veckor med start nästa vecka! Alternativt 4 afropass och 1 body combat
    Yes, combat är så roligt! Man glömmer liksom att det är jobbigt för det är så skoj under tiden. (dvs om instruktören är bra, har tyvärr varit med om motsatsen också!)Så skall bra träning vara!
  • Soldemor

Om man äter för mycket av storebrors mat när man själv är en femmånaders kattbebis, kan man bli mycket dålig i magen och behöva bada i badrumsvasken. Fast då får man mysa med husse efteråt, insvept i en stor handduk, med nyfönad svans och allt!

• Kjell Präst
    Soldemor skrev 2010-01-07 10:32:23 följande:
    Om man äter för mycket av storebrors mat när man själv är en femmånaders kattbebis, kan man bli mycket dålig i magen och behöva bada i badrumsvasken. Fast då får man mysa med husse efteråt, insvept i en stor handduk, med nyfönad svans och allt!
    Om man däremot är en över ett år gammal kattflicka kan man tydligen helt plötsligt få för sig att sluta bajsa på lådan och istället göra det på hallgolvet (kissandet sköts däremot i lådan som vanligt). Då kan det hända att såväl husse som matte blir ganska irriterade och fundersamma.
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-01-07 10:54:51 följande:

Om man däremot är en över ett år gammal kattflicka kan man tydligen helt plötsligt få för sig att sluta bajsa på lådan och istället göra det på hallgolvet (kissandet sköts däremot i lådan som vanligt). Då kan det hända att såväl husse som matte blir ganska irriterade och fundersamma.
    Protest? Eller är det dags att ansa byxorna? (för visst är det skogisar ni bor hos?)
  • Kjell Präst
    Soldemor skrev 2010-01-07 11:19:51 följande:
    Kjell Präst skrev 2010-01-07 10:54:51 följande:
    Protest? Eller är det dags att ansa byxorna? (för visst är det skogisar ni bor hos?)
    Ja, skogisar är det. Men varför hon först kissar i lådan och sedan omedelbart går ut och bajsar på hallgolvet övergår i alla fall mitt förstånd (som i och för sig inte är särskilt avancerat)
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-01-07 11:38:07 följande:

Ja, skogisar är det. Men varför hon först kissar i lådan och sedan omedelbart går ut och bajsar på hallgolvet övergår i alla fall mitt förstånd (som i och för sig inte är särskilt avancerat)
    Du tror inte att det är så, att bajset helt enkelt fastnar i byxorna, p g a konsistensen eller att hon har för brått? Eller så har hon synpunkter på mängden grus eller att lådan borde rensas innan hon gräver ner sitt? Det är ofta som Amaretto drösslar med sina små stenhårda "gevärskulor" överallt utom i lådan. Men det är för att han har så bråttom. Igår såg jag t o m hur han gjorde. Men i ert fall känns det lite som protest kanske
  • MittiPrickBrud

Idag känner jag mig på g!

Konstigt, att bara vakna en morgon och känna att nu.... NU har det nya året börjat och alla möjligheter står som spön i backen.

Allt som är, är musik

min kreativitet flödar och musiken bubblar inom mig och ut i form av ord och melodier. Så härligt!

• Fjällbruttan

tamtaratamtamtamtaaaaaaaaaaaaaa:-d

vad är det för en dag?
    vad är det för en dag?
    jo det är blommans födelsedag!!
    hurra hurra hurra!!!!

grattias till världens finaste blomma!!!