• Svar på tråden Tantvarning6
  • Fjällbruttan

Äsch!!!! Stavfel igen!!
    Bläääää!
    Grattias innebär INTE att jag druckit för mycket Sangria...
    Snarare att mina fingrar frusit fast i tangentbordet... -30 här..
    Desstuom ska det givetvis vara en ....
    Inte det där sura trollet... sorry!!!

• MittiPrickBrud

Men åh!!
    GRATTIS kära blomman!
    Hurra hurra hurra hurra!!!!

• Fjällbruttan

Kram till eralla andra förresten!

Och nu vill jag höra Heloise... dregglade du mycket igår??
    Klart du får sjunga högt och falskt, du är ju SDF

För övrigt har vi nog inte det så kallt... svärfar meddelade att han hade -83
    Fast det bara är 75 m mellan husen.. tillslut fick han med makens hjälp fram att det nog var -33,8 i natt... Svullnaden på hjärnan har INTE lagt sig...

• Heloise

Grattis Blomman!!
    Om jag dregglade mkt igår Bruttan? Mmm en liten smula kanske, Robert Downey Jr boxas i en scen Han må vara tokig men han är väldigt sexig i sin tokighet. Det var faktiskt en av de bästa filmerna jag sett på väldigt länge, skönt att se att Guy Ritchie kommit tillbaka, konstigt det där.
    Duktig regissör regisserar brillianta filmer. Duktig regissör gifter sig med amerikansk galenpanna och gör usla filmer!! Duktig regissör och galenpanna skiljer sig och voila duktig regissör gör bra filmer igen...

Gå och se den, det är mitt tips!
    Idag får jag träffa Elsa
    Här har kylan lagt sig lite, vi har runt -16, men det är väl för att det snöar av bara den. Panzer är ute och skottar, vid sådana här tillfällen tycker jag att det är bra att jag har inomhustjänst

• Aleta

Grattis Passionsblomman!!! Hurra, hurra, hurra!!!

MittiPrickBrud, det låter härligt med inspiration som flödar.

Fjällbruttan, brrrrr, hoppas ni har varmare inomhus än vi åtminstone, här ligger medelrumstemperaturen på 15 grader.

• didis

Grattis grattis passionis!! Hurra hurra hurraaaaa!! *konfettiregn*

I höstas hade jag tidernas åldersångest. När jag tänkte på att maken passerat 40 så rös jag i hela kroppen och funderade på att byta ut honom... tills jag insåg att jag själv snart var 40 - då grät jag!

Nu är det lugnt igen och hoppas du (eller någon annan!)inte drabbas av ångest bara för att tiden går.

Annars gör jag första arbetsdagen idag, kom med tåget till Jkpg i går kväll. Inte roligt att åka hemifrån men helt ok att jobba igen. Och så var temperaturen i lgh hela 17,5 grader! Det är minsann varmare än före jul - då var det 16! Gissa vem som helt skippat glamouren och som sover med pyjamas och benvärmare??

• Soldemor
    didis skrev 2010-01-07 15:44:50 följande:
    Och så var temperaturen i lgh hela 17,5 grader! Det är minsann varmare än före jul - då var det 16! Gissa vem som helt skippat glamouren och som sover med pyjamas och benvärmare??
    Ja, vadå? Så varmt har vi ofta, speciellt när gaspannan inte vill samarbeta! Oh, vad jag hoppas på flytt i år, till ett hus som är varmt och där ingen stjäl ens fågelhus! Morr! Och där inte kläderna möglar på vinden heller! Skall ringa till min nya, presumtiva hyresvärd på måndag!
  • Soldemor

grattis allas vår passionis på födelsedagen! hur känns det att snart bli 30? (typ, lite smicker!)
    hurra!
    hurra!
    hurra!
    hurra!
    det var ett fyrfaldigt leve för vår blommis!

• didis

Jajaja, va värst då!

Känns lite udda att huset hemma är varmare än övernattningslägenheten... maken vill helst ha 22 grader inomhus "klart man ska kunna gå i t-shirt hemma!" medan jag är mer snål villaägare. Men varmare än 17 grader vill jag också ha det.

Inte ens golvet i min lgh är varmt, fast jag bor på 3.e vvåningen! *gnäll gnäll*

Hoppas ni får en bättre lägenhet - jag får ju åtminstone komma hem och värma mig över helgen!

Soldemor skrev 2010-01-07 16:03:12 följande:
    Ja, vadå? Så varmt har vi ofta, speciellt när gaspannan inte vill samarbeta! Oh, vad jag hoppas på flytt i år, till ett hus som är varmt och där ingen stjäl ens fågelhus! Morr! Och där inte kläderna möglar på vinden heller! Skall ringa till min nya, presumtiva hyresvärd på måndag!