• Svar på tråden Tantvarning6
  • MittiPrickBrud

Daa, så fruktansvärt tråkigt! Jag sörjer med dig och sänder en varm kram. Finns inte ord...

Cantaton, så trist med sömnsvårigheter, det händer mig också. Inget fungerar som det ska då... kram!

Alla ni fina tanter, tänk så fint att vi har varandra här! Känns gott att börja året med ett gäng så härliga människor! Kram!

Här hemma har sista gästerna precis lämnat för den här gången. Londonboende dottern ska tillbaka till sitt liv, sitt arbete och allt spännande som väntar detta år.

Själv har jag förhoppningar om att även mitt år blir spännande. Det måste helt enkelt bli bättre än det förra!

Älskar att få plocka fram en ny kalender och bläddra bland nästan helt renskrivna blad. En del är ju redan inpräntat men det mesta är oskrivet och därmed fullt av möjligheter.

Tar ett steg utanför dörren och säger som Nalle Puh, "undrar vad det ska hända för spännande i dag"! ..och i år.. !

• Heloise

*Gråter också med Daa* Du ska veta att jag tänker på dig och lider med dig!

• Heloise

I dag fick jag en trevlig överraskning på jobbet, det händer baske mig inte ofta alls. Men jag upptäckte till min stora förtjusning att jag är ledig på onsdag( jobbar alltid ons kvällar)det krävs liksom inte mer för att göra mig glad. En hel dag till ledigt, vilken lycka! Då hinner jag klart med lapptäcket till Elsa, och nej jag är inte 65 år men jag är itne ett dugg artistisk, jag kan inte sjunga, spela, dreja, måla, fotografera eller skulptrera, men jag kan sy lapptäcken

Elsa ska få ett i rött och blått med grå kanter. Vi ska åka dit på torsdag och jag längtar så efter henne och hennes mamma. Pratade länge och väl med bästa H igår. Sen grät jag en skvätt över att Elsa har haft sådan tur att få en sån underbar mamma, sen grät jag en skvätt till.

Mina vänner kallar mig för Hihi Kleenex, smickrande smeknamn

• Villemoa

Naaaaaaw!

Heloise skrev 2010-01-04 21:01:18 följande:
    Elsa ska få ett i rött och blått med grå kanter. Vi ska åka dit på torsdag och jag längtar så efter henne och hennes mamma. Pratade länge och väl med bästa H igår. Sen grät jag en skvätt över att Elsa har haft sådan tur att få en sån underbar mamma, sen grät jag en skvätt till. Mina vänner kallar mig för Hihi Kleenex, smickrande smeknamn
  • dfk

Daa, jag är så ledsen för att ni har förlorat barnet. Kramar i massor till dig!

Heloise, dolda talanger!

• Panzerfaust

Man baxnar...

Sverige 2010.

Beklagar Daa, verkligen tråkigt.

• Soldemor

Heloise: Din hund såg jag i Skånska dagbladet igår!

Idag vräker snöeländet ner igen, fick hålla 60 på 100-vägen, moddigt och halt och all denna snö som vräkte ner mot vindrutan. Tycker personligen att våren kan börja nästa vecka!

Är det förresten någon som vet var Tinkerbelle är? Tycker att det var längesedan hon var inne här?

• didis

Daa - så fruktansvärt tråkigt. Hoppas ni har stort stöd i varandra och vågar er på att så småningom försöka igen. *skickar varm choklad med vispgrädde och en gosig filt att vira in sig i*

Och så till något roligare....

Passionis - vad roligt! Hoppas allt går som planerat nu, jag vet ju att ni längtat! (men nä, jag läser inte vått&torrt, för sjutton gubbar - jag hinner knappt läsa här!)

Heloise: vad avis jag blir! En gång i forntiden sydde jag mycket, mest kläder men en del i lappteknik också. Och så sent som för några år sedan drejade jag 1g/v (åh vad jag saknar det!).

Nu har jag dåligt samvete för att jag inte hinner träna. Och jag har redan brutit mitt nyårslöfte att bli mer glamorös. Tur maken säger "glamorös, varför det? Du är mycket sexigare i mysbyxor" Visst måste man bara älska en sån gubbe??

• MittiPrickBrud

didis, ja, det måste man!

passion, jag har inte riktigt fattat vad det är som gläder dig men givetvis gratulerar jag massvis för det verkar vara ngt positivt som hänt dig... ? Kram!!

Vår skulle även jag ta emot med glädje nu, men å andra sidan tycker jag om när världen är vit..

Heloise, ett mk fint smeknamn tycker jag!

didis skrev 2010-01-05 10:57:16 följande:
    Daa - så fruktansvärt tråkigt. Hoppas ni har stort stöd i varandra och vågar er på att så småningom försöka igen. *skickar varm choklad med vispgrädde och en gosig filt att vira in sig i*Och så till något roligare....Passionis - vad roligt! Hoppas allt går som planerat nu, jag vet ju att ni längtat! (men nä, jag läser inte vått&torrt, för sjutton gubbar - jag hinner knappt läsa här!)Heloise: vad avis jag blir! En gång i forntiden sydde jag mycket, mest kläder men en del i lappteknik också. Och så sent som för några år sedan drejade jag 1g/v (åh vad jag saknar det!). Nu har jag dåligt samvete för att jag inte hinner träna. Och jag har redan brutit mitt nyårslöfte att bli mer glamorös. Tur maken säger "glamorös, varför det? Du är mycket sexigare i mysbyxor" Visst måste man bara älska en sån gubbe??
  • lillabruden

Daa, alla mina varmaste och starkaste kramar till er!

Panzer, jag baxnar inte...det är så vanligt att jag inte reagerar ens lite! Men titta på Johan Glans klippet som är länkat där sen, den va rolig

Jag kanske ska få en lägenhet, hyres, på 120kvm!!! Håll tummarna..

Nu ska jag samla kraft o vilja för att köra till ica o handla.....tittar jag ut så vill jag bara lägga mig i sängen...igen!