-
Ganska korkat, speciellt om du dessutom har lite feber!Daa skrev 2009-10-19 18:28:42 följande:?En fråga: kan knappt andas genom näsan nu. Hur korkat är det att köra aerobics då? Har missat de två senaste veckorna för att jag känt mig förkyld. Nu är jag så less.Har också lätt förhöjd kroppstemperatur.
-
Skulle vilja, såg första säsongen, men det är så mycket kvällsarbete att det är svårt att följa något på tv, suck!Fjosok skrev 2009-10-19 21:00:22 följande:Någon fler av tanterna och gubbarna som följer Bonde söker fru?Verkar bli en kul säsong i höst med!
-
I'm Yours: så bra med foten!
Hej alla tanter, prästen tittar in en snabb vända! Var på möte igår kväll och kom hem vid 22-tiden. Då föreslog maken att vi skulle spela "Vem vill bli miljonär" bara för att träna mig lite på frågor. Det är ett högst beroendeframkallande spel! Kom inte i säng förrän nästan midnatt! -
Hit med gummiklubban!!Fjällbruttan skrev 2009-10-20 11:56:18 följande:Solde, hur går det med lilla missetassen, har maken veknat? Eller vill du låna min gummiklubba och banka honom i huvudet tills han är snäll
-
TinkerBelle skrev 2009-10-20 15:27:50 följande:[citat]
Solde ? du får smyga in katten och låtsas som det regnar? ?Vadå en katt till? Inte du har räknat fel
Ha, ha, den var bra, tyvärr är han inte såå senil än! -
Vad skönt att höra att mitt blivande dopbarn mår bra!Fjällbruttan skrev 2009-10-23 09:21:38 följande:Jisses, borta ett dygn och det var hur många sidor som helst att läsa igen Mittiprickbrud, hej! Kul med en "gammal" tant Kramas gärna med tanter!NUPP?? Vadå?? Vill ni veta??Det tog JÄTTELÅNG tid, det var nån som var akrobat i magen och inte alls tänkte visa sin nacke!!Först grinade jag för att det ens fanns nån där.. (vadå nojig?) sen grät jag stilla av lycka över att det var en! Sen fnissade vi lite åt BM som jagad busfröt och sen hann jag bli orolig igen...Men när allt var klart och jag varit på toa ( man ska ju vara lite kissnödig vid UL) så sa hon att de drar riskgränsen vid 1:200 och rekomenderar fostervattensprov då... vår risk var......1:4028.... Då grät både jag och mannen! Av lättnad! Sa ja, det gick bra och det måste bero på alla lyckönskningar härinne så ett jättetack till samtliga för all peppning och stöd!!Och här längtar hela familjen till jul, vi är julfreaks, MEN det ska gå ut på att mysa och umgås, inte vara värst coh ha dyraste grejorna!Så igår var vi på rusta och inhandlade 3 nya ljusslingor Idag ska jag stycka 50 kg älgkött, baka 3 Apfelstrudel (fuskar med smördeg) bränna en ompapompaskiva, göra potatissallad och snitta bratwurstar... sen ska ena ungen kläs till jävul och andra till en ängel ochs kjutsas på halloweendisco... PHU!Och imorgon ska vi ha vår oktoberfest i maskinhallen, ska bli så kul!!Måste nog fota och lägga in några kort Blomman, äldsta har fått en eldgaffel istället för min spade.. är nog bättre för de andra barnen Kram till alla!
-
Jättekram! Hoppas du mår bättre idag!passionsblomman skrev 2009-10-24 17:27:22 följande:Magsjuka! Så det blev inget högskoleprov för mig idag! Jag har fortfarande pyjamasen på mig...
-
Den tyckte jag också ¨var läskig, tror jag har dyskalkyli, men jag fick faktiskt mer än hälften rätt på den. Värst var statistiken, den var konstig!passionsblomman skrev 2009-10-24 17:52:23 följande:Orddelen fixar jag ändå, men den förbaskade matten...USCH!
-
Puh, det var strä´ngt att läsa ifatt sedan i tisdags! Jobbar mycket kväll och orkar inte så mycket när jag konmer hem.
Hade världens jättegräl m maken i torsdags kväll, om hus och små katter. Han tyckte, att om jag vill ha det så får jag väl flytta och skapa mitt eget liv. Nästan så jag funderar på det. I morgon är det sista gången jag får träffa lillflickan i Helsinborg, om vi inte köper henne. Får ont i magen när jag tänker på det, vad skall jag göra? Har väl aldrig samtalat så intensivt med Gud om katter förr! -
Nu skall jag hännga tvätt, sedan blir det snart jympa, behöver det på många sätt...