• Aleta

Tantvarning6

Jag kommer inte ihåg, för jag var inte med i de första trådarna, men jag kramas gärna ändå!

Bobou, härligt med jobbet!

• Aleta

Han är arg och besviken försöker skrämmas för att ni ska ändra er. Ni har väl inte skrivit på några papper?
    Efter vad jag har förstått så får en säljare ändra sig. Jag hade en kompis som till och med hade fått nycklarna till huset i handen när allt drogs tillbaka. Där hade det i och för sig gått lite väl långt för att avbryta tycker jag.

Frulle skrev 2009-10-22 08:49:18 följande:
    Usch jag är rädd!!!! Jag har ju berättat att vi hittat en köpare till vår lägenhet i solna men nu har vi ångrat oss. Vi vill ta ut den för en ev budgivning och jag mailade igår köparna och berättade detta. Då började han hota om att han ska gå vidare och hit och dit!!!
  • Aleta

Gråååt, jag vill också ha en bebis till, men maken säger nej,Nej,NEJ! (Ivrigt påhejad av min mor, så jag har två stycken emot mig.

Men! Det var bara en ny geting idag när jag vaknade! Vilken skillnad mot 100!!!

dfk, jag törs handla på Blocket, men nu använder jag internetgiro istället. Det är värt de extra kronorna.

• Aleta

Fjällbruttan, vad skönt med Nuppen!

Grattis Im yours, vad kul!

• Aleta

Dagens getingsammanräkning = 15 stycken! Hurra, det blir färre!

• Aleta

Det var ju skönt att jag inte brukar ge dig rysningar!

Hittills idag: 3 stycken!
    Det går definitivt åt rätt håll. Badrummet känns som vårt igen, jag hade till och med dörren till sovrummet öppen en stund igår. Den har bara öppnats med en liten springa som man snabbt har fått klämma sig igenom, med lampman släckt till största dotterns förtret. Gissa om hon var glad igår!

Kram på er allihop.
    passionsblomman skrev 2009-10-23 21:47:45 följande:
    Aleta, idag hittade jag en levande geting i tvättkorgen i källaren.Jag som alltid varit den som fått fösa ut getingarna ur klassrummet osv, blev plötsligt alldeles kall och på min vakt :"VAR är de femhundratio andra, nu är det min tur!!!"Jag stampade följdaktligen ihjäl den istället för att fösa ut den och tänkte på dig med en rysning.(vanligtvis tänker jag på dig UTAN rysningar av obehag är det bäst att tillägga)
  • Aleta

Jag glömde berätta något äckligt. Tvåhundra getinglik stinker faktiskt rejält! Och fy vad de lortar ner - getingbajs överallt - blää, som minstingen säger!

• Aleta

Krya på dig Blomman!

Vad har dykt upp Fjosok?

• Aleta

Oj vad duktiga ni är som planterar blommor nu!

Snygga mattor Blomman!

Vad spännande med flytten Frulle!

Och Soldemor, vilken tur att du har tränat kampsport. Vilken sort var det?
    (Jag håller alla tummar och tår för att ni ska komma överens om katten också.)

• Aleta

Oj vad jobbigt lillabruden!
    Hoppas det reder ut sig.
    Tur att inte du blev skadad åtminstone.

Svar på tråden Tantvarning6