Tantvarning6
Nejdå, jag har det också, men det har jag inte vågat skriva förrän nu.
Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande:
Nejdå, jag har det också, men det har jag inte vågat skriva förrän nu.
Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande:
Cantaton, det där låter inte bra alls. Försök att få lite tid att ta hand om dig. Du har varit så himla duktig nu och med allt som händer så behöver du lite andrum.
Fjällbruttan - vilken smäll!
Kram på er alla andra.
Cantaton, bra att du tänker på dig själv!
Mörk choklad är inte så bra vid huvudvärk, eller kanske främst migrän. Den vidgar nämligen blodkärlen lite så det är väl den enda gången man ska ta det lite lugnt med chokladen.
Sonja, hoppas du får någon hjälp av VC och att du och storasyster fortsätter att vara friska!
!?
Jag säger detsamma - WOW - superfina!
Tack för att du ger oss en förhandsvisning!
Det var en hel fotosession, eller hur? Fick ni behålla en del av korten?
Kram Soldemor, jag hoppas verkligen att han börjar prata snart. Det är verkligen grymt att utsätta dig för detta, det har inga som helst proportioner till katten tycker jag.
Grattis Fjosok!
Cantaton, jag har också stött på det dät fenomenet.Jag berättade för mina kompisar att min pappa hade dött och efter en liten stund började en av tjejerna att böla över att hon aldrig hittade någon vettig pojkvän, så då fick alla inklusive jag trösta henne istället. Nerver kanske? Jag vet inte riktigt, i och för sig så blev jag så chockad så att alla mina känslor blev helt blockerade så jag var lugn...
Frulle - den djävulen hade jag velat se!
Jag ställer mig två frågor:
Kan man dö av vaccinet?
Kan man dö av influensan?
Och sedan blir jag förvirrad igen - välkommen i klubben Frulle!
GRattis Fjosok!
Kram till alla sjuklingar - krya på er!
Har Sonja blivit sjuk nu också?
Tack för informationen TinkerBelle!
Vad har du nu råkat ut för? I vilken tråd?
Sluta inte är du snäll, då blir det mycket tråkigare härinne.