• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • gumzan

hihi jag var tärna för några år sen i just sånt väder 25 grader. det var lite varmt om rumpan kan man säga;)
    bruden hade lite luftigare med underkjolen.

Jag som älskar prickit har sett ett UNDERBART paraply som jag bara vill vill vill ha..... www.systerlycklig.se/

åååå vilka fina bilder det skulle kunna bli ......

• ona

Vi ska åka båt från kyrkan, har brudskålen på bryggan intill kyrkan (inte kul med regn), åker iväg med båten och tar våra bilder och sedan till festlokalen. Hoppas vi. Det är visserligen en båt modell större, så man kan ju alltid sitta inne. Men ja. Huvudsaken är ju ändå att man gifter sig med rätt person.

Fast uppehåll och en liten solglimt skulle ju inte skada...

• Lina o Peter

Jag hoppas också på sol, men som sagt, regnar det så är det ju inte mycket att göra.. :P Lite synd då vi vill knäppa kort utomhus, men får väl hitta på en back up plan. :)

Vi ska åka veteranbil till kyrkan och sen till festen. Pappa har en maffig högblank svart dodge som är sååå fin! Han och hans morbror har renoverat den från grunden, den är från 1920 talet nånting tror jag.

Den har ett enormt emotionellt värde för mig då han hämtade mig och mamma från BB i den när jag var nyfödd, så det var den första bilen jag åkte i. Och sen hämtade han mig med den på studenten och körde runt i stan osv. Så den "hör lixom till" när man ska pricka av ännu en milstolpe i livet lixom.

• Bettertogether
    gumzan skrev 2009-10-28 11:14:37 följande:
    hihi jag var tärna för några år sen i just sånt väder 25 grader. det var lite varmt om rumpan kan man säga;)bruden hade lite luftigare med underkjolen.Jag som älskar prickit har sett ett UNDERBART paraply som jag bara vill vill vill ha..... www.systerlycklig.se/åååå vilka fina bilder det skulle kunna bli ......
    Underbart paraply!!! :D Nästan så jag önskar det kunde passa in i vårt färgtema ;) Men jag menar.. det är väl bättre att det är något helt annat än en vit nyans som bara NÄSTAN passar ;P
  • gumzan
    Bettertogether skrev 2009-10-29 09:31:15 följande:
    Underbart paraply!!! :D Nästan så jag önskar det kunde passa in i vårt färgtema ;) Men jag menar.. det är väl bättre att det är något helt annat än en vit nyans som bara NÄSTAN passar ;P
    Men visst är det underbart, tänk dig svartvitt foto där bara paraplyet är i färg ååååå wonderfull
  • ona

Lina: vad mysigt med bilen! Jag tycker det är en fin idé att ha något sådant inslag när man gifter sig. Att det inte bara är en speciell och annorlunda dag, utan att man liksom "knyter ihop säcken", två liv blir ett gemensamt (även om det varit det ett tag redan) och så.

Det blir ju jättefina (eller gulliga kanske är det rätta ordet) bilder ifall man pussas under ett paraply, och detdär paraplyet var ju inte helt fel. Själv hade jag gärna stått i vatten under fotograferingen, med tanke på vårt tema. Men det kanske blir lite överkurs. Vatten, vatten, vatten, liksom.

En helt annan sak. Färg på klänningen. Jag har problem. Vitt eller ivory, fördelar och nackdelar med färgerna. Vad har ni valt, eller vad tänker ni välja? Hur fungerar det emd en ivoryklänning till vita dukar, eller en vit klänning till gula tänder? Jag blir tokig.

• Trollia

Hej alla!
    Måste bara berätta: För en stund sedan ringde det på dörren..det var posten..jag undrade vad det var för jag skulle skriva på leveransen.., postmannen sa en kommentar att det ser ut att vara från Kina!O vad glad jag blev det var MIN klänning!Blev så ivrig så gick över till grannen på en gång som hjälpte mig att beställa så hjälpte hon mig knyta i ryggen mm den var jättefin o måtten stämde jättebra!O så glad jag är skulle nu kunna gifta mig idag för den var så fin..men den som väntar på nåt gott..men trodde det skulle vara ett större paket o att det skulle dröja ännu längre innan den anlände!

• JosieJose

Åh vad kul Trollia. Grattis. Kan tänka mig att det är svårt att hålla sig från att prova klänningen hela tiden.. Skönt att den passade så bra också.

Vi gifter oss i grekland så förhoppningsvis behöver vi inte oroa oss för att det inte ska vara soligt. Men å andra sidan kommer det ju vara ganska varmt. 25+ under dagen!!
    Risken är väl att många kommer ha solglasögon på sig så korten kan ju se kul ut..

• ona

Det kanske går att kapa skärgårdsön som vi ska gifta oss på undertill, liksom skära av under markytan, och flytta den till Grekland..

Det låter spännande med Grekland, hur kommer det sig att ni gifter er där?

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3