• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • junibrud2010
    Martinaa skrev 2009-11-15 18:38:24 följande:
    Va sött! :) Vad är det för slags uppdrag du skrivit då? Är det bara han som ska göra saker för dig, eller hur funkar de?
    Det är lite olika saker.. Jag har haft folk att hjälpa mig med olika uppdrag. Skulle kännas dumt att skriva allt själv. Men t.ex Köp en blomma till din älskling. Eller ordna en picknick . Vi ska turas om att göra uppdragen. Den här veckan är det han som ska göra nåt för mig. Jag är väldigt nyfiken på vad det stod på lappen han drog.
  • junibrud2010

Ja och ännu väntar jag på hans uppdrag.. Inget har han gjort ännu..

jag brukar säga skämtsamt till honom när han gör nåt jag tycker e "dumt"
    Det var väl inte det som stod på lappen va?

• April 99

någon som har ett bra tips på bilig duk för runda bord??? vill inte sy...

• Trollia

Nu är vårt bröllop också spikat o klart!Det blir också ett junibröllop, den 12 juni kl. 15. Känns bra att ha det bokat så nu känns det lite mer verkligt. Nu kan man börja med inbjudningarna mm..känns skoj!

• Skogshuggarbrud

Idag är det "bara" 7 månader kvar! Wiie! Det börjar verkligen närma sig med stormsteg nu! Längtar så mycket!

• Bettertogether
    Skogshuggarbrud skrev 2009-11-19 14:57:47 följande:
    Idag är det "bara" 7 månader kvar! Wiie! Det börjar verkligen närma sig med stormsteg nu! Längtar så mycket!
    Men, det är det ju för oss också!!! :D Det hade jag heelt missat eftersom vi firade lite i tisdags när vi hade 1,5 års förlovningsdag. Men oj... Ja, nu är det inte länge kvar!! :o Jag tänkte "komma ut" på min blogg med bröllopet när det är ett halvår kvar :) Spännande! :D
  • junibrud2010
    Skogshuggarbrud skrev 2009-11-19 14:57:47 följande:
    Då gifter vi oss på samma dag
  • Bettertogether
    junibrud2010 skrev 2009-11-19 16:54:05 följande:
    Då gifter vi oss på samma dag
    Vi är många som gifter oss den 19 :)

Och 7 månader kommer gå i raketfart... för det är just precis dehär 7 månaderna som är kortast. :S Tycker jag!

Har ni kommit långt i planeringen tjejer?
  • Tausen

ja men shit! 7 månader alltså, men det känns länge..vill hellst gifta mig till helgen! :D Hur ska man kunna vänta..

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3