• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • Bettertogether
    Martinaa skrev 2009-12-03 20:42:45 följande:
    Har tänkt precis samma här. Meeeen va jobbigt det är att behöva vänta med inbjudningarna! Vi håller ju hemligt om det hela tills gästerna får inbjudningarna, så jag hade gärna skickat dem typ idag så jag äntligen slipper hålla tyst! :P
    Ja jag kan förstå att det är jobbigt att vänta ;) Vi hade också gärna skickat ut dem idag... MEN, bröllopet kommer ju inte fortare för det ;D
  • Tausen

Kan vara bra att skicka innan folk ska bestämma semestrar på jobbet och det brukar väl vara i februari va?! (kanske mars på vissa ställen)

• 19juni2010

hej hej

ser att det e fler än jag som ska gifta mig i juni :D. kul om man fick vara med i denna tråd, kanske man kan få lite tips o råd med.
    19 juni 2010 blir det för oss

• Ellabay
    Loli skrev 2009-12-03 09:15:43 följande:
    Hej! Kommer in väldigt sent i tråden men vi bestämde för ett par tre veckor sen datum för bröllopet!!! 25 juni blir det, nån mer som gifter sig på midsommarafton? Känns jättekul men också lite overkligt :) Vi har precis börjat berätta för folk och då känns det ju lite mer "på riktigt" men fortfarande ganska overkligt! Hur känns det för er? Jag har inte så stor koll på om vi är " i fas" men det vi har fixat är bokning av kyrka och lokal, min klänning och skor, har kollat upp catering och hittat ett par alternativ vi gillar. Hur långt innan behöver man ringa cateringfirman tror ni? Budget är gjord och gästlistan är väl halvfärdig, fort osäker på några... När ska ni skicka iväg inbjudningarna? Eftersom vi gifter oss på midsommarafton då ju många har planer kanske det är bra om vi skickar iväg dem i extra god tid, typ februari. Hur har ni gjort?
    Hej! Grattis till bröllopet! Vi gifter oss också den 25 juni. Längtar så och även om vi ha planerat i 7 månader edan känns allt så overkligt. Tror inte jag kommer fatta innan dagen är här. :)
  • Ellabay

Vi kommer skicka ut inbjudningen efter nyår. (om vi blir klara med dom vill säga) är väldigt mkt för mig nu med skolan så jag vet int enär jag ska ha tid att klämma in planeringen för bröllopet. ;)

• Martinaa

Woho, igår var de exakt ett halvår kvar för min del!

• yatzy86

För oss också! :D Oj vad fort det kommer gå! :)

• JosieJose

Vi skickade våra inbjudningar för två veckor sedan. Eftersom vi gifter oss utomlands ville vi ge folk gott om tid att hinna fixa och boka resor och så. Vi behöver också ange antal gäster redan i januari så det fick bli lite tidigare än vanligt.. Det är så spännande, flera svarskort har redan kommit in!!

• Converse

vi ska också skicka inbjudan i februari och ha osa i mitten av april. vill ha god tid på mig att fixa matplanering och festprogram och bordsplaceringar. men vi är hemliga tills inbjudan kommer ut.

• Junibruden 2010

Här har ni en till som gifter sig i juni! 12 juni är det min tur =) Har inte kommit så långt med planeringen ännu men detta har vi hunnit med:

Kyrka bokad
    Festlokal bokad
    Klänningen köpt
    Cateringfirmad bestämd
    Tärnorna tillfrågade

Känns snart som man börjar ligga lite efter. Min m2b tycker inte att det är lika bråttom med allt så jag får varva ner planeringen.
    Ska dock snart sätta oss och göra inbjudningskorten, ska skickas ut i slutet av januari =)

Börjar längta VÄLDIGT mycket =)

Någon som har förslag på bröllopsresa, funderar på att resa runt i Thailand i en månad!

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3