• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • Love2010

Hallå och gott nytt år alla junibrudar!

Tycker det är så roligt när jag ser 19 juni att folk ska gifta sig då (samma som Viktoria & Daniel), det är ju min födelsedag. Det kommer nog bli en av de märkligaste födelsedagarna i mitt liv då inget fokus ligger på mig utan på alla som gifter sig, och självklart Viktoria & Daniel då. Haha!

Nu närmar det sig, om 5 månader är det på gång!

• Ellabay

Vi är äntligen klara med inbjudningskorten nu. och vissa har vi lämnat personligen. Nu ska resten skickas på posten.
    Nu är det vårat år brudar!

• Tausen

Vi bestämde det datumet helt oberoende av daniel och viktoria...vi tyckte det kändes riktigt fånigt när vi märkte att det blev samma datum...menmen så kan det gå,...

Love2010 skrev 2010-01-03 11:37:30 följande:
    Hallå och gott nytt år alla junibrudar!Tycker det är så roligt när jag ser 19 juni att folk ska gifta sig då (samma som Viktoria & Daniel), det är ju min födelsedag. Det kommer nog bli en av de märkligaste födelsedagarna i mitt liv då inget fokus ligger på mig utan på alla som gifter sig, och självklart Viktoria & Daniel då. Haha!Nu närmar det sig, om 5 månader är det på gång!
  • yatzy86

Idag provade jag överdelen till brudklänningen, den var för stor. Hoppas det inte är något man måste betala stora summor för när jag sedan ska tillbaka med klänningen i mars till affären där jag köpte den för den ska ju ändå läggas upp och så men att den skulle behövas sys in såhär mkt var inget jag hade räknat med.

Bröllopsproblem ;)

• Love2010

Tausen: Det är ju er dag iallafall. Så tänk inte på det. Er dag kommer säkert bli kanon!

• MissLi

Här är ännu en... Vi gifter oss 5/6 :)

• Love2010

Åhh missLi vi har samma datum! Kul!

• MissLi
    Love2010 skrev 2010-01-04 20:13:09 följande:
    Åhh missLi vi har samma datum! Kul!
    :) där ser man, var gifter ni er?
  • Skogshuggarbrud

Hallå alla!
    Nu känns det verkligen som att de har börjat hända något! Som jag skrev häromdagen så satt vi med inbjudningskorten. De blev helt färdiga igår, tom nerlagda i kuvert med frimärke!
    Idag blev det en tur till Skåne och Malmö där mina kära tärnor väntade!
    Har idag provat ut och beställt tärnklänningar! Wiie! Är så nöjd! Blev dock lite granna diskussion i affären, då de hittade en halvlång klänning som visade sig vara en av deras favoriter. Jag bad dem dock redan från början om att klänningarna skulle vara hellånga, så efter några om och men blev det en skitsnygg chiffong klänning. Fick dock ge med mig lite med nyansen, men de blev lila, dock lite mörkare. Som tur är har jag ännu inte handlat något mer än slipsar och dessa på dressman för 300kr, så kan nog offra mig att ev köpa nya :P
    Bilder kommer inom kort!
    Lycka till alla!

• chokladmonstret

Hej tjejer var länge sen jag skev här men håller endå ett öga i tråden.
    I höstas gjorde jag iordning själva inbjudningskorten men nu måste jag skriva själva inbjudningen som ska klistras in i korten och det är ju verkligen inte det enklaste, jag klistrar in det jag kommit på men hjälp mig gärna med att ändra den så det låter bra =)

Jag tänkte skicka dom nu i januari var å köpte en skrivare till datorn häromdagen så jag får ut det på papper =)
    Ska bli skönt sen när alla vet så man slipper smyga.

Välkommen

Vi gifter oss i humhum utanför humhum
    i närheten av stranden.
    lördagen den 26e juni kl 15.00.

Därefter blir det middag uppe vid stugan och förhoppningsvis
    en underbar kväll.

Klädsel: Vi har valt att ha temat alvbröllop och skulle vara jätte glada om ni försöker anpassa klädseln efter det.

För mer praktisk information besök våran blogg:

humhum.blogspot.com/
    Lösen: humhum
    Har du inte tillgång till dator så kan du bara ringa.

Osa 30

Anna 07000000
    Anders 07000000

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3