• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • Love2010

Vi har inte bestämt vigselplats och lokal ännu trots tiden. men vi känner oss inte stressade utan vill göra det tillsammans så vi planerar när vi har tid. Men troligtvis blir det en kyrka så alla kan komma och säga grattis. Det blir en privat middag för de kanske 30-40 närmaste inget jippo med andra ord.

Det blir spännande och planera detta kommande veckor.

Vi ska troligen också berätta för våra familjer nästa vecka, vi har hållt pipen sedan April så det börjar bli ohållbart! ;)

• Ellabay

Förstår inte hur ni som hållt det hemligt så länge kunnat! Jag är verkligen imponerad!
    Vi bestämde i mars att vi skulle gifta oss. Bokade kyrka i slutet av april och då kunde vi inte hålla oss längre. Önskar att vi kunde hålla oss liiiiiiiiiite längre men som sagt jag är imponerad. :)

• Kribban

Hej hej! Vi gifter oss också i juni 5:e för att vara exakt.. Blir imponerad av er som håller så tyst om den kommande stora dagen. Tror de flästa som ska bli bjudna vet om det. Fast vi gifter oss på Åland så de nästan alla gästerna blir tillresta så vi ville ge dem en chans att planera in det i kalendrarna... Nästa vecka ska dock den officiella inbjudan ut :)

PS. Är dyslektiker så min stavning är inte alltid den bästa {#lang_emotions_dreamer}DS.

• Love2010

hej hej! Ja det varit en utmaning emellanåt. Ibland går det jättelätt, när vi tänker på att om vi ska få ha det som vi vill ha det, då är det inga problem och hålla pipen. Men ibland har det varit jättesvårt då vi samtidigt vill berätta för familj och vänner att nu är det äntligen vår tur. :)

Nu börjar det bli pinsamt nästan och va tyst då det är bara 5 månader kvar. haha!

Snart behöver vi inte hålla pipen längre!

• April 99

vad det känns som vi är många som har den 5 juni som den stora datumet!

idag är det 5 månader kvar...

• gumzan

vi har 12 juni o det betyder att det är 5 månader o 7 dgr kvar, hjälp!!! tur att jag har handlat grejer till inbjudings korten idag. Måste nog börja med dem typ NU!

• MissLi

Vi har heller inte berättat för vänner och familj ännu...börjar bli lite krångligt eftersom frågor kommer titt som tätt då vi varit tillsammans i drygt 8 år och förlovade i 2 år...
    Många svävande svar blir det :)

• 27juni2009

oh jag måste bara kika in nrä jag ser att det är en junitråd Jag o min man gifte oss 27e juni förra året o de e nu tjejer som ni har allt de mysiga framföre er o all härlig planering o fixande o jag minsn tiden som helt fantastisk men med massor att göra.... vi fick en helt makalöst fantastisk dag o njöt varenda sekund. så passa nu på o njut denna tidne innan oxå, dagen B går såååå fort o jag lovar att små missar kvittar när ni väl står där. vår bordsplacering fick ändras på morgonen, fick veta 5 min innan bröllopet o då kände jag först kaos, emn sen valde jag att se förbi det, de var gjort o inget att göra nåt åt o likadant med festprogrammen som kom på fel platser.... innnan hade jag sett de som kaos..... om ni vill så kika in i mitt galleri o är där nåt ni e intreserade av så hojta till

• Love2010

April 99:Ja det känns som vi är en hel del 5juni-brudar men vad vi ska njuta av vår dag med våra m2bs! Och ni andra självklart också :) Det är så kul och gå på bröllop tycker jag själv, två liv blir ett - vilken grej egentligen!

MissLi: Ja vi har varit ihop i snart 6 år och det blir en hel del svävande svar här också. haha! Men vill man hålla pipen så går det! Vi har valt att hålla pipen för att inte få någon cirkus kring detta. Det är ju vår egen dag..

27juni2009: Du är så välkommen! Hur är livet som gift? ;) Säkert ingen större skillnad men kan vara intressant bara .

• Martinaa

Här är en till som valt att hålla tyst om allt tills inbjudningarna går ut. Vi har bara berättat för närmaste familjen (föräldrar och syskon). I början höll jag på att explodera, sen började man vänja sig, sen höll man på att försäga sig, sen blev det så naturligt att man knappt tänker på det längre. Vi är så vana att hålla tyst om det, så vi kommer antagligen hejda oss även EFTER inbjudningarna har gått ut för att sedan inse att det ÄR okej att säga nåt, haha.
    Guu vad jag längtar tills man slipper hålla tyst i alla fall, bara några veckor kvar nu...!

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3