• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • Maliinka

Hej, får man hänga på här? Jag och sambon planerar att gifta oss den 26/6 nästa år

Läste att ni skrev om guldpriser, hur mycket bör man ha för att det ska vara "värt" att lämna in?

• fru raring

Jag har fått en inbjudan till en gratis festmässa på Berns i januari, och när jag skulle anmäla en kompis som ville följa med såg jag att de lagt upp fler fribiljetter. Tänkte att det kanske kunde vara intressant?

Jag vet givetvis inte hur länge de räcker, men om någon är intresserad hittade jag dem på festfolk.nu under fliken festmässan.

Lycka till med planeringen!

• Love2010

Hej försommarbrudar,

här kommer en till, 5 juni är det dags!

• April 99

god fortsättning alla och välkomna ni nya! vi blir många i juni :)

hoppas på att hinna bröllopslanera lite under julledigheten...

ona-jag förstår lite hur du menar med att hon alltid finns med dig iallafall och att man inte vill att ens kära ska lida med, även om det i mitt fall var en farfar. Men visst gör det ont för det. Skickar all värme jag kan till er båda!

• Martinaa

Gott nytt år alla juni-brudar! Vi ses nästa år, året då vi alla ska gifta oss!

Kram

• Tausen

Ja nu är det banne mig nära...dags att sätta igång och fixa med allt

• Martinaa

Ja jag har längtat så tills det bara bli detta året, för nu ska jag sätta igång mer på allvar. Jag ska mäta mig och beställa min klänning denna månad har jag tänkt, och så ska jag nog skicka ut inbjudningarna. Hade tänkt skicka i februari först, men nu kan jag inte hålla mig längre snart. Ska bli så skönt att slippa bita sig i tungan hela tiden för att inte försäga mig. När ska ni andra skicka ut inbjudningarna??

• Tausen

Vi skall skicka inbjudningarna nu i januari... så kommer vi ha osa 2 månader innan.

• Skogshuggarbrud

Vi sitter och håller på med inbjudningarna! Gubben min sitter och skär med skärmaskinen, fina mönster i kanterna blir det! Ska försöka hinna få de klara tills måndagen den 11 januari och skicka ut dem då, har en del pyssel kvar med både lim och ståltråd. Ska dock hinna med både 25års släktkalas och ev en 25års fest för gubben innan :P, men de ska nog bli bra! Längtar som bara den tills juni! Måste ta tag i mitt lite mer hälsosamma liv, så man kommer i sin klänning :p!
    Kram på er!

• April 99

jo, visst känns det mer som man kan sätta igång på allvar nu! Har skrivit inbjudningstexten och det mesta på informationsbladet nu under jul/nyårsledigheten, inbjudningskorten är ju redan gjorda. Under januarie ska de finslipas med fonter och skäras ut och sättas fast i korten och skrivas adresser för att skickas ut i februari. Tänkte också beställa klänning denna månad. Januari blir en aktiv bröllopsmånad! Lycka till för er!

Svar på tråden JUNI 2010 nr 3