Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Då ska vi se....
lappis - Åh, vad roligt att adoptionskursen dragit igång. Knäppt nog blir jag också stolt över din fina make och hans svenskkunskaper.
Tinga - Ostbågar har ju den egenskapen att har man väl börjat äta dem kan man inte sluta, hoppas det gäller även piff och puff!
PB - Blev även jag varm om hjärtat när jag läste det du skrev om sonen, har glömt säga det förut. Att flytta blir ju så oerhört mycket större när man har barn.
BS - Skönt att du fick ett bra aurorasamtal!! Jag gillade alla förslag utom Greta, men det beror bara på att det för mig inte är något ett barn kan heta (anledningen är så att säga privat ).
snaily - Tycker du verkar ha ett väldigt härligt friluftsliv, men det är klart, med era förutsättningar är det väl nästan svårt att INTE ha det?!
Och hela min garderob är ju lila, så visst är det en fin färg!
sweet - Puss å kram och en önskan om lite lugn och ro till dig så du får en chans att återhämta dig!!
blivande - Kul att se dig och skönt att vara igång! Hoppas du slipper biverkningar.
gosis - Jag fick yrselattacker (vilket jag inte fick när jag sedan blev gravid på "naturlig" väg med lillebror), och sen hade jag en känsla av att det hade funkat.
nenne - Men herregud att de inte kan hålla öppet på helgen!! Är det inte tillräckligt jobbigt för oss ändå?
Min brudbukett hade... Nä, just det, jag är ju inte gift!
Liten - Jag blev rätt snabbt galen på vanliga leggings, de rullade liksom ner sig eller hasade ner så jag fick gällivarehäng. Gravid-dito köpte jag på lindex. Gina Tricot tycker jag också har en massa bra långa linnen som passar både gravid och ogravid.
Katten har inte hittat hem ännu. Usch, snart har det gått en vecka.